بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
مدیرمالی شرکت کشت و دام قیام در پاسخ به بورس نیوز مطرح کرد:

تشریح آخرین وضعیت "زقیام" پیش از عرضه اولیه

مدیر امور مالی زقیام در خصوص انقضای تاریخ ماموریت اعضای هیات مدیره که در گزارش حسابرسی شده سال ۹۶ این شرکت مورد توجه حسابرس قرار گرفته بود، گفت: مراحل ثبت اعضای هیات مدیره انجام شده و اسامی هیات مدیره جدید نیز در سامانه کدال ثبت شده است.
کد خبر : ۱۷۸۱۲۲
به گزارش بورس نیوز، منصور زهره وندی همچنین حاشیه سود عملیاتی هلدینگ گسترش کشاورزی فردوس پارس را ۶۴ میلیارد تومان اعلام کرد و از پیش‌بینی ۱۰ درصدی برای افزایش حاشیه سود سخن گفت.

محسن مرتهب مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت در تشریح ظرفیت‌های شرکت دام و کشت زقیام گفت: ‌شرکت کشت و دام قیام اصفهان جزو شرکت‌های فرعی گسترش کشاورزی و دام‌پروری فردوس پارس بوده و از واحد تجاری گروه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی ‌در مورد برنامه توسعه‌ای این شرکت نیز تصریح کرد: ‌تکمیل و افتتاح پروژه‌ای ایران استان ایلام با ظرفیت ٦٥٠ رأس دام مولد ساخت و بهره‌برداری از واحد دلفان استان لرستان با ظرفیت ٣٠٠٠ رأس دام مولد ازجمله برنامه‌های  شرکت به شمار می‌آید.

مرتهب همچنین در خصوص برنامه صادرات این شرکت گفت: ‌حدود ٨ قرارداد با ظرفیت صادرات بالای ٤٠٠ رأس به کشورهای افغانستان و عراق امضا شده است.

مرتهب افزود: ‌اخیرا نیز قراردادی با ترکمنستان  به تعداد ١٠٠ رأس به ارزش یک میلیارد و ١٢٠ میلیون تومان منعقد شد. ‌

مرتهب در خصوص بحران آب در استان اصفهان و تأثیر آن بر عملکرد این شرکت گفت: این مجموعه چهار الی پنج برابر نیاز دام‌پروری آب و چاه دارد و اگر تغییراتی در سفره‌ها ایجاد شود، می‌توان آب را از چاه‌ها تأمین کرد. ضمن آنکه برنامه توسعه شرکت، انتقال به مناطق پر آب است.

وی همچنین درباره تأثیر تغییرات نرخ ارز بر سودآوری این شرکت گفت: محصولات شرکت استراتژیک بوده و دولت از این محصولات حمایت می‌کند؛ دولت نهاده‌های موردنیاز شرکت را با دلار ۳۸۰۰ تومان وارد می‌کند بنابراین تلاطم بازار ارز کمترین خسارت را برای این شرکت دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر