بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
دبیرکل بانک مرکزی از آغاز تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه از فردا در شعب بانک ملی خبر داد وگفت: بر همین اساس ۹۰۰ هزار قطعه سکه به متقاضیان تحویل می شود.
کد خبر : ۱۷۸۱۶۰
به گزارش بورس نیوز به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، محمود احمدی، با تاکید بر آغاز تحویل سکه های پیش‌فروش ۳ ماهه از فردا (۲۶ تیر ماه سال جاری) اظهار داشت: دوره تحویل از فردا آغاز و این دوره به مدت دو ماه به طول خواهد کشید.
دبیرکل بانک مرکزی تاکید کرد که این بانک به تعهد خود برای تحویل سکه‌های ثبت نامی عمل خواهد کرد و تمامی کسانی که برای سکه‌های پیش فروش اقدام کرده بودند، به طور حتم در زمان سررسید آن، این سکه‌ها را به طور فیزیکی تحویل خواهند گرفت و تردیدی در این موضوع وجود ندارد، تصریح کرد: ثبت نام کنندگان می توانند از فردا به همان شعبه ای از بانک  ملی که ثبت نام پیش فروش سکه را انجام داده اند مراجعه و سکه ها را تحویل بگیرند.
وی با اشاره به تحویل سکه های پیش فروش برای دوره یک ماهه توسط بانک مرکزی، اظهارداشت: حدود ۱۰ درصد از ثبت نام کنندگان سکه های پیش فروش یک ماهه تاکنون اقدامی برای تحویل سکه ها نکرده اند.
احمدی خاطر نشان کرد: اما هر آنچه که دارندگان سکه‌های پیش فروش تحویل نگرفتند، نزد بانک امانت باقی مانده و هر وقت که اراده کنند، می‌توانند مراجعه کرده و آن را دریافت کنند. وی تاکید کرد: در همین حال سکه‌های تحویل سه ماهه که از فردا تحویل آن آغاز می شود، به روال قبل بوده و دارندگان می‌توانند آن را تحویل بگیرند، اما اگر در زمان آن مراجعه نکردند سکه ها نزد بانک به امانت باقی خواهد ماند
اشتراک گذاری :
ارسال نظر