بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مدیر امور سهام «فولاژ» در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعدیل مثبت ۴۴ درصدی «فولاژ»/ افزایش تولید و سود فولاد آلیاژ ایران

مدیر امور سهام شرکت فولاد آلیاژ ایران با اشاره به افزایش 81 درصدی سود عملیاتی «فولاژ» گفت: این شرکت در دوره منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، مبلغ ۲۲۷ ریال سود خالص به ازای هر سهم شناسایی کرده است.
کد خبر : ۱۷۸۱۶۱
روح‌الله جعفری در گفت‌وگو با بورس نیوز افزایش 831 درصدی درآمدهای عملیاتی در صورت سود و زیان شرکت اصلی را ناشی از سود تسعیر دارایی و بدهی‌های ارزی دانست.

وی همچنین در خصوص افزایش 140 درصدی مالیات فولاد آلیاژی ایران گفت: 13میلیارد و 900 میلیون تومان از مالیات ذکرشده در صورت‌های مالی سال گذشته و حدود 2میلیارد و 700 میلیون تومان آن مربوط به سال 95 بوده که ناشی از افزایش تولید و بالطبع آن افزایش مالیات بوده است.
به گفته جعفری فولاد آلیاژ ایران در دوره منتهی به 29 اسفندماه سال 96، مبلغ 227 ریال سود شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبلی 44 درصد تعدیل مثبت داشته است.

بر همین اساس درآمدهای عملیاتی این شرکت طی این دوره رشد 41 درصدی را ثبت کرده و از رقم 725 میلیارد تومان به  1022میلیارد تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، دارایی‌های این شرکت طی سال 96 ، رشد 11 درصدی را ثبت کرده و رقم 1390 میلیارد تومان گزارش‌شده که افزایش 293 درصدی پیش‌پرداخت‌ها و سفارش‌ها در بخش دارایی‌های جاری قابل‌توجه است.

در مقابل بدهی‌های این شرکت با رشد 16 درصدی 739 میلیارد تومان گزارش‌شده که افزایش 596 درصدی سود سهام پرداختنی و رشد 77 درصدی ذخایر از نکات قابل‌توجه در این بخش است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر