بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت آتیه داده پرداز عصر روز یک شنبه مورخ 24 تیرماه با حضور اکثریت سهامداران این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۸۲۸۰
به گزارش بورس نیوز، در جریان برگزاری این مجمع 420 ریال سود به ازای هر سهم میان سهامداران تقسیم شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 به تصویب سهامداران رسید. روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار با رأی سهامداران انتخاب شدند.

در ابتدای جلسه مجمع امیر جلیلوند، مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز گزارشی از اهم فعالیت ها و برنامه های شرکت ارایه کرد:

فعالیت های توسعه ای و جدید شامل طرح چابک و اثرگذاری آن در سال 97 و سال های آتی
تهیه و تنظیم و مدیریت کل برنامه جام جهانی شامل اپلیکیشن 2018، سامانه پیام کوتاه 20002018، برگزاری مسابقات مربوطه و کلیه موارد مرتبط با آن در مدت زمان یک ماه
گفتنی است که برنامه مذکور با مشارکت گسترده مردم همراه بود و میلیون ها نفر از طریق این اپلیکشن و سامانه در این برنامه جذاب شرکت کردند.

در راستای طرح توسعه شرکت فعالیت های جدید "سیستم پرداخت" (mobile payment) را در قالب "آتی پی" که جزو برنامه های مهم شرکت است در سال 97 عملیاتی خواهد شد .
در حال حاضر شرکت آتیه داده پرداز مذاکراتی را در این خصوص با یک شرکت psp  دارد و امید آن است تا این مجموعه در سال 97 نیز همچون سال گذشته با توجه برنامه های جدیدی که در دستور کار قرار داده عملکرد بهتری را برای سهامداران خود رقم زند.
 

معرفی و  عملکرد  شرکت

شرکت دانش بنیان آتیه داده پرداز به عنوان اولین و پرترافیک ترین ارائه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در سطح کشور طی سال مالی گذشته عملکرد مثبت و سودآوری قابل توجهی برای سهامداران خود رقم زده که در این گزارش سعی بر آن است تا مروری بر این اقدامات داشته باشیم.

این شرکت سرمایه خود را در سال 96 از مبلغ سیصد میلیارد ریال به پانصد میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش داد.

علاوه بر این شرکت آتیه داده پرداز از لحاظ عملکرد مالی مناسبی را در شناسایی سود و تحقق اهداف خود در سال مالی 96 به نمایش گذاشته است .

بر اساس اطلاعات موجود، این شرکت با سرمایه 500 میلیارد ریالی در دوره عملکرد 12 ماهه سال مالی 96  مبلغ 812 ریال سود هر سهم شناسایی کرده که این مبلغ نسبت به سود سال مالی 95 با رشد 20 درصدی همراه شده است. این در حالی است که شرکت در اولین بودجه سال مالی 96 حدود 631 ریال برآورد کرده بود که این رقم با رشد 28 درصدی در پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد واقعی 3 ماهه نخست سال 96 به 811 ریال سود هر سهم افزایش یافت.

اطلاعات مالی اپرداز

اطلاعات مالی اپرداز

همچنین سود نقدی تقسیمی 420 ریالی"اپرداز"  در مجمع عمومی عادی شرکت از مهر ماه امسال به سهامداران حقوقی و حقیقی پرداخت خواهد شد.

شرکت آتیه داده پرداز همواره با بهره مندی از دانش روز و بررسی روند تغییرات فناوری، سعی در پیش بینی تغییرات بازار شناسایی نیازهای آتی مشتریان داشته و بر اساس این پیش بینی ها اقدام به توسعه محصولات و خدمات جدید کرده است. به طور مثال توسعه سامانه پیام رسان چابک از اقدامات این شرکت در راستای تحقق استراتژی سه سال گذشته شرکت و کاهش وابستگی به محصولات حوزه پیام کوتاه این شرکت بوده است و اکنون در حال بهره برداری می باشد.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف شرکت، توسعه واحد نوآوری و بهبود فرآیندهای تحقیق و توسعه جهت پایش تغییرات بازار و تکنولوژی های روز فناوری اطلاعات و ارتباطات است. از سوی دیگر توسعه  واحد استراتژی و توسعه کسب و کار در سال 97 در دستور کار این مجموعه نیز قرار گرفته که از مهمترین برنامه های پیش بینی شده اپرداز برای سال جاری به شمار می رود.


دستاوردهای شرکت آتیه پرداز در سال 96:

اولین و پرترافیک ترین ارایه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه
رتبه یک بهره وری در گروه رایانه 500 شرکت برتر منتخب سازمان مدیریت صنعتی
رتبه 17 فروش در گروه رایانه و فعالیت های وابسته 500 شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی در سال مورد گزارش

رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور

بیش از 12 سال تجربه موفق در زمینه ارایه خدمات مبتی بر تلفن همراه
ارایه بستر اختصاصی ارسال و دریافت پیام کوتاه به بیش از 20 بانک و موسسه اعتباری
ارایه خدمات نوین در حوزه پیام کوتاه به بیش از 700 مشتری حقوقی
عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه کشور
 
چشم انداز شرکت آتیه داده پرداز

حفظ و ارتقا جایگاه پرترافیک ترین ارایه دهنده راهکارهای مبتنی بر اسال پیام کوتاه به بانک ها، شرکت های بزرگ و سازمان دهی مهم و استراتژیک در ایران ، دارای کیفیت متامیز محصولات و خدمات پشتیبانی به واسطه دانش فنی بالا، پشتوانه مالی مناسب و روابط مطلوب با مشتریان است.

اهداف بلند مدت شرکت

 حفظ و ارتقا جایگاه پرترافیک ترین ارایه دهنده خدمات پیام کوتاه، جهت گیری فعالیت ها به سمت مدل های کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت همراه و گسترش سبد محصولات نرم افزاری بانکی و توسعه و تنوع روش های ارسال پیام، سرمایه گذاری در راستای طراحی و ارایه راهکارهای خاص منظوره بانکی، تکمیل مدل درآمدی نرم افزار و ارایه نرم افزار مبتنی بر مدل های SAAS، کسب در آمد از محل ارایه زیرساخت های سخت افزاری با تمرکز بر ارایه خدمات استاندارد، متمایز و با کیفیت پشتیبانی به مشتریان به ویژه بانک ها و سازمای بزرگ می باشد.

برنامه های توسعه محصولات جدید شرکت

 شامل توسعه بروزرسانی و افزودن قابلیت های جدید به محصولات و خدمات فعلی به صورتم ستمر در واحد نوآوری بررسی شده و توسط واحد فنی انجام خواهد شد. همچنین توسعه اپلیکیشن همراه رسان در کنار سرویس چابک و تقویت زیرساخت های این سرویس جهت بهره گیری هر چه بیشتر مشتریان بزرگ و بانکی در سال گذشته صورت گرفته و به صورت مستمر ادامه دارد.

توسعه فعالیت در زمینه پرداخت در قالب  " mobile payment"   تحت عنوان  " آتی پی" از  برنامه های مهم شرکت برای سال 97 می باشد.

علاوه بر بهبود و توسعه محصولات و خدمات فعلی ، تحقیق و توسعه و امکان سنجی پیاده سازی راهکارهای خاص منظوره در حوزه های بورس، سلامت و بیمه در حال بررسی کارشناسان این شرکت است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر