بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
بانک ایران زمین که در سالیان اخیر وضعیت نامساعدی را داشته است، امروز و پس از گذشت حدود یک سال ، صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی نشده خود را ارائه کرده است.
کد خبر : ۱۷۸۶۲۴

به گزارش بورس نیوز، این در حالی است که گزارش ارائه شده فاقد هر گرنه فایل پیوست جهت بررسی ریز سرفصل صورت های مالی و به خصوص بخش سایر درآمدهای این بانک که منجر به فرار از زیان دهی شده است، می باشد.


جمع سپرده های سرمایه گذاری مدت دار بانک در پایان شهریور 1396، در حدود 164 هزار میلیارد ریال بوده است و این در حالی است که جمع تسهیلات ارائه شده کمتر از 24 هزار میلیارد ریال می باشد و سرفصل سایر حساب های دریافتنی و با رقم ثبت شده 80 هزار میلیارد ریالی، سهم بالایی را در دارایی های این بانک دارد. به همین جهت، سود سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری های بانک نقش و وزن اصلی را در درامدهای کسب شده این بانک در اختیار دارند و با این حال با توجه به عدم ارائه ریز و فهرست دارایی ها و به خصوص سرفصل سایر حساب های دریافتنی، کیفیت سود محقق شده بانک نامشخص است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
این بانک به نظر ورشکسته است شرکت بورس نیرو اعلام داشته از این بانک سود از اول مرداد97 بگیرید سه بار رفتم به شعبه بیستون رشت .متاسفانه می گویند هنوز اسامی نیامده.
میدانم دروغ می گویند حتی گفتم پول نمی خواهم فقط رقم اعلام کن رییس گفت مشخصات بگذار بعدا اعلام می کنم
به نظر غیر عادی نیست؟