بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
وزیر امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی، از بی نظمی موجود در بازار ارزی کشور اظهار تاسف کرد و نوشت: در چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای خاص نظم بازارهای مالی کشور بهم ریخت.
کد خبر : ۱۷۸۷۲۲
به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان نوشت: در این مدت عده ای سودجو بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته‌اند.

وی افزود: برای بازگرداندن حق مردم در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امورمالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته تا حق مردم بازگردانده شود و اخلال‌گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بپردازند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه لیست تمامی افراد دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته‌است؛ اعلام کرد: این لیست را به سرعت در اختیار گمرک جمهوری اسلامی قرار دادیم تا به صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت‌هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده‌اند.

کرباسیان تاکید کرد: با این افراد براساس قانون و به عنوان اخلال‌گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت، و همچنین سازمان امورمالیاتی هم در حال پیگیری موضوع  است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه، در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد افزود: لیست نهایی این افراد با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای ذی‌ربط قرار خواهد گرفت، و نباید در مبارزه با فساد، ذره ای عقب نشست.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر