بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
پیش‌بینی مخاطبان بورس‌نیوز از قیمت امروز سکه بازار تهران دیدنی بود؛

۷۰درصد مخاطبان سکه زیر ۳.۴۰۰ میلیونی را دیدند/ اعتماد مردم به صرافی‌ها

بیش از 70درصد مخاطبان بورس‌نیوز کاهش قیمت سکه به زیر یر 3 میلیون و 400 هزارتومان را پیش‌بینی کردند.
کد خبر : ۱۷۸۷۸۶
طبق گزارش واحد نظرسنجی بورس‌نیوز، «پیش‌بینی قیمت امروز سکه» به‌عنوان نظرسنجی امروز در کانال تلگرام منتشر شد که مخاطبان کاهش قیمت سکه را پیش‌بینی کردند.

بر اساس این گزارش، 70درصد مخاطبان در پاسخ به " با توجه به اعلام سیاست‌های جدید ارزی و بازگشایی صرافی‌ها، پیش‌بینی شما برای قیمت امروز سکه چه بازه‌ای است؟"، قیمت پایین‌تر از 3 میلیون و 400 هزارتومان را پیش‌بین کردند که نشان دهنده هوش بالای اهالی بازارسرمایه نسبت به حرکت سرمایه را نشان می‌دهد.

این پیش‌بینی ناشی از تصمیم اخیر بانک مرکزی نسبت به ورود مجدد صرافان به عرصه بازار سکه بوده که گویای اعتماد عمومی به صرافی‌ها نسبت به بازار آزاد و دولتی‌های فعال در حوزه سکه بیشتر است.

بر همین اساس، این نظرسنجی متشکل از 5 دسته به شرح «70 درصد : کاهش قیمت سکه به زیر 3 میلیون و 400 هزارتومان » و «11درصد : بیش از 3 میلیون و 700 هزار تومان » و «9درصد: بین 3 میلیون و500 هزار تومان تا 3 میلیون و 600 هزار تومان » و «6درصد: بین 3 میلیون و 600 هزار تومان تا 3 میلیون 700 هزار تومان » و «6درصد: بین 3 میلیون و 600 هزار تومان تا 3 میلیون 700 هزار تومان» و «4درصد: بین 3 میلیون و 400 هزارتومان تا 3 میلیون و 500 هزارتومان » بوده است.

پیش‌بینی مخاطبان 


 
سکه رنگ زمین را دید

به گزارش بورس‌نیوز، کاهش 290 هزارتومانی سکه امامی همچون سقوط آزادی است که سکه را از پس ابرها برای خریداران واقعی قابل رویت کرد اما طبق گفته عضای اتحادیه طلا و جواهر کماکان سکه با حباب 500 هزارتومانی روبه‌رو است.
بر همین اساس، سکه بهار آزادی نیز با کاهش 55هزارتومانی به قییمت 3 میلیون و 280 هزار تومان در بازار داد و ستد شد.




در پایان می‌توان اشاره داشت که تصمیمات جدید ارزی، مردم را کاملا خوش‌بین به کاهش قیمت سکه داشته و این امیدواری امروز در حوالی میدان فردوسی کاملا ملموس بود.

اما امیدواریم که کاهش قیمت سکه، بر مبنای استراحت بازار نباشد و حباب فضایی سکه روزبه‌روز کوچکتر شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر