بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل سایپا گفت: تاکنون هشت‌هزار خودروی ناقص را تکمیل کرده‌ایم و تا پایان مردادماه نيز تمام خودروهایي كه كمبود قطعه دارند را تکمیل و به بازار عرضه می‌کنیم.
کد خبر : ۱۷۸۸۴۵
به گزارش بورس نیوز، طی هفته های گذشته اخباری از تولید خودروهای ناقص و دپوی آنها در کارخانه برای تکمیل  از سوی برخی از مسئولان در رسانه های منتشر شده بود که در این باره مدیر عامل سایپا از تکمیل تمامی این خودروها تا پایان مرداد خبر داد.

محسن جهرودی در بازدید از غرفه گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد افزود: در حال حاضر برای ادامه فعالیت‌های تولیدی خود در سایپا هیچ مشکلی نداریم و با قدرت به حرکت چرخه تولید ادامه می‌دهیم.

وی درباره رفع مشکل كمبود قطعات خودرو گفت: تاکنون هشت‌هزار خودروی ناقص را تکمیل کرده‌ایم و تا پایان مردادماه نيز تمام خودروهایي كه كمبود قطعه دارند را تکمیل و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: امریکا به کشورهای مختلفی که با صنعت خودروسازی ایران همکاری می‌کنند فشار وارد می‌کند تا این همکاری متوقف شود اما هم سایپا و هم ایران‌خودرو تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: ما در هفته‌های اخیر خودروی رهام را رونمایی کردیم تا نشان دهیم تحریم‌ها هیچ اثری بر روی صنعت خودروسازی نخواهد داشت.

بر اساس گزارش عصر ایران، به گفته جهرودی گروه سایپا در چند ماه اخیر و با وجود تلاطم در بازار خودرو محصولات خود را به صورت مستمر و مطابق با ظرفیت‌های موجود در این شرکت تولید کرده تا پاسخ‌گوی نیاز بازار باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر