بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل فولاد آلیاژی یزد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

شفافیت و جمع بندی بین «نیما» و «سنا» نیست/ شیشه شکننده صادرات فولاد

کارشناس صنعت فولاد درخصوص وضعیت معامله ارز در سامانه سنا و نیما گفت: هنوز درباره نرخ ارز در این دو سامانه و کارکرد آن جمع بندی مشخصی وجود ندارد.
کد خبر : ۱۷۸۹۲۴
بهادر احرامیان، مدیرعامل فولاد یزد درگفت‌وگو با بورس‌نیوز، درخصوص سیاست جدید ارزی دولت اظهار کرد: اثربخشی سیاست های جدید از جمله قیمت گذاری ارز در سامانه های جدید ارزی نیازمند گذشت زمان است.

وی درباره وضعیت فولاد ایران نیز گفت: صادرات فولاد ایران در سال گذشته 40 درصد بود که براین اساس امسال 60 درصد تولید باید صادر شود و بر همین مبنا نیاز است تا روند صادرات در کشور تسهیل گردد چراکه اگر به صادرات خدشه وارد شود کل صنعت خدشه‌دار می شود.

احرامیان درباره تصویب قانون FATF نیز افزود: تصویب این قانون قرار نیست در کوتاه مدت بتواند گشایش زیادی ایجاد کند زیراکه مشکل ایران تحریم های یک جانبه آمریکا است و بانک های بین المللی نیز در این زمینه از آمریکا تبعیت دارند.

مدیرعامل فولاد آلیاژی یزد، درباره کشورهای هدف صادراتی فولاد ایران نیز افزود: صادرات به کشورهای هدف از جمله کشورهای شرق آسیا ادامه خواهد داشت و ایران در این زمینه نیازمند حفظ بازارهای سنتی در کنار ایجاد راهکارهایی برای جذب بازارهای جدید صادراتی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر