بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی مطرح کرد:

پالایشی‌ها به دنبال افزایش تولید

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی،گفت: گردش مالی صنعت پالایش کشور 35 هزار میلیارد تومان درسال است و شرکت های پالایشی با وجود مشکلات متعدد همچنان به دنبال افزایش تولید به طور مستمر و با کیفیت بالا هستند.
کد خبر : ۱۷۸۹۵۰
به گزارش بورس نیوز، ناصر عاشوری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی،گفت: انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی تکمیل کننده زنجیره خدمات و فعالیت های وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است.

وی با بیان اینکه در مواردی که وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش به لحاظ قانونی و حقوقی نمی توانند ورود کنند، انجمن درصدد حل مشکلات برمی آید، ادامه داد: هدف مشترک بخش دولتی و خصوصی توسعه و تولید و ارتقای تولید در صنعت پالایش کشور است.

عاشوری خاطرنشان کرد: پالایشگاه های کشور به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشند تا بتوانند از قبال آن هزینه های تولید، نیروی انسانی و مالیات پرداخت کنند.

رئیس انجمن صنفی پالایشگاه های کشور با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در شرکت های پالایشی ، تصریح کرد: منابع انسانی تمام سرمایه اصلی یک مجموعه به حساب می آید که رشد تولید با کیفیت در سایه توجه به امور نیروی انسانی شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروها باید خود را وابسته به صنعت و پالایشگاه بدانند گفت: برای داشتن یک مجموعه نیروی انسانی متبحر و با انگیزه باید نکاتی از قبیل ارتقای پلکانی، انجام تنبیه و تشویق بر اساس معیارهای مدیریتی صحیح رعایت شود.

عاشوری با بیان اینکه باید اصل صرفه جویی نیز در شرکت ها رعایت شود، گفت: موضوع صرفه جویی یک اصل مقدم است که نباید به خاطر آن اصل انگیزه را در نیروی انسانی فدا کنیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر