بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
در ساعت پنج و نیم امروز نگاهی می اندازیم به مجامع بانک هایی که امروز عصر برگزار شده اند.
کد خبر : ۱۷۹۱۰۵
<div id="15355410139180402"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/Shykt?data[rnddiv]=15355410139180402&data[responsive]=yes"></script></div>

به گزارش بورس نیوز، تا این لحظه مجمع بانک صادرات برگزار شده و مجامع بانک های صادرات و تجارت بطور همزمان برگزار شده و از دقایقی قبل نیز مجمع عادی سالیانه بانک ملت برای تصویب صورت های مالی اغاز شده است.

بانک های کپک زده

مجامع بانک ها در حالی با تاخیر تقریباً یک ماهه نسبت به فرصت تعیین شده از سوی قانون تجارت برگزار می شود که بانک مرکزی با ارایه بند های اصلاحی در صورت های مالی آنها خواستار در نظر گرفتن و تصویب این بندها به عنوان پیش شرط برگزاری مجمع عادی سالیانه شده است.

جالب اینکه مجمع عادی سالیانه بانک ملت در حالی سهامداران خود را در ساعت 17 امروز دعوت کرده که مجوز بانک مرکزی برای برگزاری این مجمع در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز بر روی کدال نشست.

از "های وب" چه خبر؟

نماد معاملاتی "های وب" بعد از غیبت حدود 9 ماهه امروز با دامنه نوسان دو درصدی در حراج اولیه بازگشایی شد و در ادامه با صف فروش سنگین مواجه بود.گرچه امروز بیش از 6.5 میلیون سهم "های وب" در محدوده منفی 4 دامنه نوسان قیمتی و به ارزش کمتر از 4 میلیارد تومان معامله شد اما به نظر می رسه 10 درصد از سهام شناور این ناشر معادل 400 میلیون سهم شاید به راحتی در روزهای آینده حاضر به واگذاری این سهم در قیمت 577 تومانی تابلوی معاملات نباشند.

از بورس کالا تا وزارت صنعت

فردا عرضه های فولاد و پتروشیمی بر اساس نرخ ارز 4200 تومانی در حالی آماده درج در تابلوی معاملات بورس کالا می شوند که شنیده ها حاکی است دستکم تا سه ماه آینده نرخ های موجود به سمت نرخ ارز بازار توافقی تغییر جهت خواهند داد.

از فسدید ورشکسته چه خبر؟

 نماد معاملاتی لوله و تجهیزات سدید برای سهامداران صبور خود این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت که اجرای حکم ورشکستگی آن طی مدت 8 ماهه باید اجرا شود این روزها در تب و تاب اعلام آمادگی برای دریافت مطالبات خود است.

رییس هسات مدیره "فسدید" ، امیر حسین کاوه است که به عنوان سخنگوی انجمن لوله و پروفیل کمر به بستن بورس کالا به قیمت خروج کالاها و یا تعیین قیمت های دستوری بر مبنای ارز 4200 تومانی بوده و هست.

در "فسدید" گفته می شود در صورت دریافت مطالبات تا 1600 میلیارد تومان سود انباشته در صورت های مالی ایجاد خواهد شد.
تا پنج‌ونیم بعدی همراه ما باشید در

@BourseNews
instagram.com/Boursenews_ir
twitter.com/Boursenews_ir
Boursenews.ir
اشتراک گذاری :
ارسال نظر