بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس سیاست حمایت از صنایع خودروسازی و قطعه سازی بسته جدید دولت در این ارتباط تدوین شد و جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۹۲۱۱
به گزارش بورس نیوز، در ماه های گذشته به خاطر خروج آمریکا از برجام و بعد از آن زمزمه ها و احتمال کاهش یا قطع همکاری برخی شرکای خارجی خودروسازان داخلی و موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت خودروهای تولید داخل که کمتر از 45 میلیون تومان قیمت دارند قیمت خودرو در بازار افزایش یافت.

پیش از این «محسن صالحی نیا» معاون امور صنایع وزارت صنعت گفته بود اگر سطح عمومی قیمت ها افزایش پیدا کند سقف تسهیلات خودروسازان نیز افزایش خواهد یافت و برای اینکار به شورای پول و اعتبار پیشنهاداتی ارائه و برای خودروسازان حدود 100 هزار میلیارد ریال افزایش سقف تسهیلات درخواست شده است.

«امیرحسین قناتی» مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز درباره حمایت مالی دولت از صنایع خودروسازی و قطعه سازی گفته بود که به زودی همه منابع لازم برای حمایت از خودروسازان و قطعه سازان پیش بینی شده و به زودی جزئیات آن منتشر می شود.
وی همچنین عنوان کرده بود که تامین مواد اولیه و ارز مورد نیاز از جمله موارد پیش بینی شده در این بسته حمایتی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر