بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
برای پنج و نیم عصر امروز خبرهایی از ساختمانی ها داریم. همینطور از رکورد شکنی پتروشیمی پارس و نوسان گیری بی سروصدای بورس باز ها در آذرآب و ماشین سازی اراک و کف کردن صابون سود "شوینده ".
کد خبر : ۱۷۹۳۴۷
 

به گزارش بورس نیوز، آنچه که به گوش می رسد گروه ساختمانی ها آماده معماری جدیدی از ترسیم قیمت های جدید برای سهام خود بر روی تابلوی معاملات بورس تهران هستند.

گرانی مصالح ساختمانی و تورم موجود اگر چه باعث شده برخی گودبرداری ها دوباره از سوی ابنوه سازان پر شود اما سهام شرکت های ساختمانی فرصتی برای پرواز در بورس تهران خواهند داشت.
از پتروشیمی پارس چه خبر؟

پتروشیمی پارس که طی دیروز گزارش عملکردی ماهانه خود را به بازار ارایه کرده این روزها مورد توجه معامله گران قرار گرفته است. گفته می شود این سهم تا محدوده 4500 تومان استعداد رشد کوتاه مدت خواهد داشت.

مقدار فروش این شرکت ، در مرداد ماه نسبت به تیر ماه سال 97 بیش از 20 هزار تن افزایش داشته تا به مبلغ فروش 9406 میلیارد ريالی در مرداد ماه دست یابد که در مقایسه با درآمد 6079 میلیارد ريالی تیر ماه، نشان از عملکرد و وضعیت مطلوب "پارس" دارد.

نرخ فروش برخی محصولات در مرداد نسبت به تیر رشد فزاینده ای داشته است. نرخ فروش پروپان از حدود 23 میلیون ریال در هر تن به بیش از 41 میلیون ريال رسیده و در خصوص محصول بوتان نیز وضعیت بدین صورت می باشد که جهشی از 22 میلیون ريال تا 34 میلیون ريال را به ثبت رسانده است. همچنین نرخ فروش استايرن منومر رشد 10 میلیون ريالی دارد.

"فاراک" و "فاذر" میهمان بی خطر بورس بازها

انعقاد قرارداد های جدید در ماشین سازی اراک و انگیزه های تقویت قیمت سهام در آذرآب باعث شده تا بورس باز های حرفه ای همچنان برای جمع آوری این دو سهم اقبال نشان دهند.
صابون "شوینده" همچنان کف می کند.

سهام مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر که این روزها با حجم معاملات مناسبی روبرو است همچنان حرف های بسیاری برای معامله گران دار. در گروه شوینده ها گرانتر شدن رزین و در عین حال انتظار برای افزایش قیمت ها منجر به تقویت قیمت سهام "شوینده" شده است.

خانه نشینی هیات مدیره "وبانک" و "وتوسم"

گفته می شود اعضای هیات مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه ملی از سوی بانک ملی از کار برکنار شده اند .

احتمال کوچ پورزرندی از "ونیکی"

سرمایه گذاری ملی ایران که این روزها دستخوش دعواهای مدیریتی است شاید با کوچ مدیر عامل کنونی خود یعنی ایراهیم پورزندی به مقصدهایی همچون بورس تهران روبرو شود.

پورزرندی در زمان حضور در بانک ملت با انتقاد هایی در زمینه عملکردش مواجه بود و پس از واگذاری سهم شراکت خود با علی رحمانی در گروه مشاور سرمایه گذاری نیکی برای مدتی مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن بود.

هنوز هیچ مقام رسمی این خبرها را تایید نکرده است.

با ساعت پنج و نیم هر روز همراه باشید در :

@BourseNews
instagram.com/Boursenews_ir
twitter.com/Boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر