بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: قطعا نمی‌توان به بهانه افزایش تقاضا، قیمت بلیط را بسیار چشمگیر افزایش داد، بنابراین نرخ باید متناسب بالا برود.
کد خبر : ۱۷۹۹۹۳

به گزارش بورس نیوز، شادمهر کاظم زاده در واکنش به اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: به طور حتم این میزان افزایش نرخ بلیط سفر هوایی به عراق برای ایام اربعین به هیچ وجه قابل قبول نیست.

زمان تعزیرات باید به مسئله افزایش قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات ورود کند

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر با بیان اینکه زمان تعزیرات باید به مسئله افزایش قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات ورود کند، ادامه داد: در شرایط کنونی نرخ بلیط پرواز از ایران به کشورهای دورتر از عراق، بسیار پایین‌تر از قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: عراق یکی از کشورهای همسایه و نزدیک به ایران است و با توجه به ایام اربعین حسینی، باید توجه ویژه‌ای به زائران شود، نه اینکه با افزایش بسیار بالای نرخ بلیط هواپیما، این مسیر را دشوار کرد.

ورود کمیسیون عمران به پرونده قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین قطعا در نشست هفته آینده کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: قطعا نمی‌توان به بهانه افزایش تقاضا، قیمت بلیط را بسیار چشمگیر افزایش داد، بنا براین نرخ باید متناسب بالا برود.

لازم به ذکر است که سازمان هواپیمایی کشوری، قیمت بلیط پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین را از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر