بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
مدیرعامل بیمه دانا گفت: کنترل سهم بیمه‌های درمان تکمیلی و جذب پرتفوهای سودده از برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت بودند که خوشبختانه طی پنج ماهه اخیر تحقق یافته اند.
کد خبر : ۱۸۰۰۰۴

به گزارش بورس نیوز، بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا اظهار کرد: علی‌رغم شرایط خاص خدمات‌دهی در صنعت بیمه، بیمه دانا توانست ضمن مدیریت منابع بودجه،خسارات مورد نظر را مطابق برنامه پیش‌بینی شده محقق کند و پاسخگوی بیمه‌گذاران و ذینفعان شرکت باشد.

وی با اشاره به ایجاد تعادل در سهم رشته‌های اموال و اشخاص در ترکیب پرتفوی شرکت، افزود: طی چند سال اخیر فعالیت شرکت به سمت رشته‌های سودده و اقتصادی هدایت شد به نحوی که در برخی رشته‌های سودده رشد قابل توجهی ایجاد شد.

صادق خاطرنشان کرد: کنترل سهم بیمه‌های درمان تکمیلی و جذب پرتفوهای سودده از برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت بودند که خوشبختانه طی پنج ماهه اخیر تحقق یافته اند.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی اقتصاد کشور مردم با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، ادامه داد: صنعت بیمه با درک شرایط فعلی بعنوان یکی از حامیان اصلی و تأثیرگذار در حفظ امنیت اقتصادی و اجتماعی باید نقش خود را در خانواده‌ها پررنگ‌تر کند شرکت‌های بیمه نیز باید در این شرایط بیش از پیش برای ارائه خدمات مناسب تلاش کنند.

مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه با تلاش و مشارکت همه‌جانبه همکاران عملکرد شرکت نسبت به گذشته شفاف‌تر شده است، خاطرنشان کرد : امیدواریم این همکاری و همدلی در آینده هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم بر مشکلات پیش رو غلبه کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر