بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از آغاز سال ۹۷ تا ابتدای شهریورماه جاری، دو میلیون و ۳۵۶ هزار و ۴۴۷ تن از این کالاها ترانزیت و یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۲۸۲ تن، نیز ترانشیپ شد.
کد خبر : ۱۸۰۰۳۳

به گزارش بورس نیوز، اله مراد عفیفی پور با اشاره به آخرین آمار و ارقام از وضعیت عملیاتی مجموعه بیش از ۷۰ بندر استان هرمزگان طی پنج ماه نخست سال ۹۷، اظهار کرد: از رقم ۴۰ میلیون و ۱۶۶ هزار تن مجموع کالای تخلیه و بارگیری شده در این بنادر، بالغ بر ۲۶میلیون تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۱۴میلیون تن به فرآوردهای نفتی اختصاص دارد.

وی ضمن اشاره به صادرات ۱۵ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۷۷۵ تن کالای غیرنفتی در این بنادر، گفت: از آغاز سال ۹۷ تا ابتدای شهریورماه جاری، دو میلیون و ۳۵۶ هزار و ۴۴۷ تن از این کالاها ترانزیت و یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۲۸۲ تن، نیز ترانشیپ شد.

عفیفی پور حجم کابوتاژ (حمل و نقل کالا از طریق آب های ساحلی) را سه میلیون و ۲۹۵ هزار تن و همچنین واردات سه میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۲۸ تن کالای غیرنفتی اعلام کرد.

صادرات ۵.۵ میلیون تن فرآورده نفتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صادرات پنج میلیون و ۵۲۷ هزار و ۹۹۱ تن فرآورده‌های نفتی از بنادر این استان خبر داد و گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری، ۲۱هزار و ۶۵۱ تن، ترانزیت و هفت میلیون و ۹۳۰ هزار تن، کابوتاژ شد. همچنین تخلیه ۵۹۵ هزار و ۷۰۰ تن محموله وارداتی فرآورده‌های نفتی نیز به انجام رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر