بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
نماینده مردم در مجلس دهم گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها در عرصه مسکن استفاده کرد و از هرجا می‌توان اطلاعات مربوط به خانه‌های خالی و بلااستفاده را اخذ کرد و در جهت استفاده از این امکان نیز گام برداشت.
کد خبر : ۱۸۰۳۷۹

به گزارش بورس نیوز، علیم یارمحمدی با اشاره به جلسات برگزار شده در زمینه تسریع در عرصه اجرایی شدن حرکت‌ها در ساخت و ساز مسکن، درباره ارایه تسهیلات 300 میلیونی به خریداران مسکن گفت: ارایه تسهیلات بیشتر برای خرید مسکن به متقاضیان قطعا می‌تواند در رونق بازار مسکن که در حال حاضر به خاطر افزایش قیمت مصالح و مواد اولیه دچار کندی شده، تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت، درباره بازپرداخت مبلغ تسهیلات و مشکلاتی که می‌تواند به دلیل بالا بودن مبلغ اقساط گریبانگیر بانک‌ها شود، گفت: ‌چاره‌اندیشی در خصوص نحوه تخصیص تسهیلات و بازپرداخت ان به عهده مسوولان مربوطه است و آنان حتما در این زمینه ‌چاره‌اندیشی خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به طرح مالکیت خانه‌های خالی، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در عرصه مسکن استفاده کرد و از هرجا می‌توان اطلاعات مربوط به خانه‌های خالی و بلااستفاده را اخذ کرد و در جهت استفاده از این امکان نیز گام برداشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر