بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
ماجرای استعفای وزیر همیشه در انتظار استیضاح و احتمال گُرگرفتن مجدد دلار بررسی شد.
کد خبر : ۱۸۰۷۷۴
به گزارش بورس‌نیوز، خبر استعفای آخوندی وزیر راه و شهرسازی که طی چند هفته نقل محافل شده شاید با سد موقتی از سوی دولت روبه‌رو گردد زیرا دولت در شرایط فعلی اقتصادی به فکر تنش اقتصادی نبوده و طبق شائبه‌ها حتی افرادی مانند گل‌زاده کرمانی مدیرعامل سابق رفاه و محمود صلاحی استاندار سابق خراسان و دبیر مناطق آزاد دولت گذشته به چشم می‌خورد.

هیزم بهارستان به آتش فردوسی

درباره انتشار خبری درخصوص مصوبه مجلس مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش ارز از صرافی‌ها نیز باید گفته شود که چنین مصوبه‌ای از دستور کار خارج و چنین بحثی صحت ندارد.

هیزمی غنی شده با الوگرفتن 80 هزارتومانی

خبررسانی‌های ناآگاهانه همانند هیزمی خشک به آتش دلار بوده که شاید باعث ایجاد موج قدرتمندی از سوی دلالان دلار و همسویی سرمایه‌گذاران مبتدی شود که دود آن به چشم تمام ملت رود البته طبق گفته یکی از کارشناسان نزدیک به دولت، احتمالا اگر موج جدیدی به‌پا خیزد سقف آن به 80 هزارتومان نیز می‌رسد.

بازار در هفته آینده

استقبال سهامداران جدید حافظ شاید در ابتدای هفته آینده، این بازار را با تعادل مواجه کند اما نباید فراموش کرد که بازار اقتصادی کشور به استقبال رکود می‌رود و دیگر روزهای خوش‌خوشان گزارش‌های ماهانه شرکت‌ها در سال جاری وجود نخواهد داشت و سودگیری گاها 300 الی 400درصدی در گزارشات 9ماهه بازار از کارنامه شرکت‌ها رنگ خواهد باخت.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امینی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
با سلام نزدیک سقوط دلار ریس اتحادیه طلا می گفت طلا با لا می رود بر عکس شد حالا کارشناس مسکن همین کار را می کند که دلار سقوط کند مسکن بالا می رود ببین ما چه کسایی سر کار گذاشتیم