بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: از ابتدای سال 97 تا پایان شهریور ماه 29 فقره ضمانت‌نامه به ارزش بیش از 180 میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی کوچک صادر شده است.
کد خبر : ۱۸۰۸۹۵

به گزارش بورس نیوز، محمدحسین مقیسه اعلام کرد: در سرپل ذهاب 32 واحد صنعتی فعال آسیب دیده‌اند که از این تعداد 27 واحد صنعتی به این صندوق مراجعه کردند.

وی درجلسه‌ای که با حضور وزیرصنعت،معدن وتجارت واستاندار کرمانشاه برگزار شد ، گفت: هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ارائه ضمانت‌نامه برای 23 واحد صنعتی را مصوب کرد و تاکنون 19 واحد موفق به دریافت ضنات‌نامه از این صندوق شده‌اند.

مقیسه افزود: ارزش ضمانت‌نامه‌های صادر شده برای واحدهای آسیب دیده از زلزله 120 میلیارد ریال می‌باشد که بیشترین این ضمانت‌نامه برای پست بانک صادر شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت:واحدهای صنعتی آسیب دیده از زلزله به دلیل عدم توان ارائه وثیقه مورد پذیرش نظام بانکی نتوانسته بودند تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت نمایند که با تلاش ویژه‌ای که صندوق انجام داد، این واحدها به پشتیبانی ضمانت‌نامه‌های صادر شده توانستند تسهیلات خود را دریافت نمایند.

مقیسه در ادامه با اشاره به خدمات این صندوق در استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال 97 تا پایان شهریور ماه 29 فقره ضمانت‌نامه به ارزش بیش از 180 میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی کوچک صادر شده است.

وی خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را از اهداف اصلی این صندوق بیان کرد و افزود: 85 درصد اصل و سود تسهیلات واحدهای صنایع کوچک در این مناطق نزد نظام بانکی را ضمانت می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: با توجه به وضعیت سرمایه این صندوق، اگر خواهان افزایش خدمات به مناطق محروم هستیم، باید تلاش شود تا افزایش سرمایه برای صندوق محقق شود تا با این افزایش توان ما بیشتر شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر