بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی به دلیل کاهش نرخ ارز و اشباع شدن دیگر بازارهای موازی مانند سکه و طلا بازار سرمایه بهترین محل برای سرمایه گذاری محسوب می شود .
کد خبر : ۱۸۰۹۳۶
به گزارش بورس نیوز، در چندروز اخیر به تبع کاهش نرخ ارز بازار سرمایه با نوسانات زیادی مواجه شد تا جایی که امروز به دلیل منفی شدن 694 واحدی شاخص کل هم وزن، شاخص کل بورس نیز ریزشی 6200 واحدی را تجربه کرد و در ارتفاع 177 هزار و 818 واحدی جای گرفت که این امر نشان دهنده ریزش دسته جمعی اکثر نمادهای بورسی است.

در این خصوص محمد ابراهیم قربانی فرید کارشناس بازارسرمایه به بورس‌نیوز گفت: منفی شدن شاخص موقتی بوده و در روزهای آینده به دلیل تصویب CFT  در مجلس شاهد رشد بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اکنون بازار سرمایه سودآوری زیادی به همراه دارد، افزود: در شرایط فعلی به دلیل کاهش نرخ ارز بازار سرمایه بهترین محل برای سرمایه گذاری محسوب می شود زیرا دیگر بازارهای موازی مانند سکه و طلا اشباع شده اند.

مدیرعامل کارگزاری سهام پژویان شایان ادامه داد: سهامداران نباید بخاطر منفی شدن کوتاه مدت بازار نگران باشند زیرا از فردا صبح شاخص کل دوباره سبز خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در شرایط فعلی سود شرکت های سهامی افزایش یافته است، گفت: بسیاری از شرکت های بورسی در سال آینده می توانند سود زیادی بین سهامداران تقسیم کنند.

قربانی فرید افزود: هرچند که در حال حاضر قیمت سهام بانک ها افزایش یافته اما این سهام ها سودآوری زیادی به همراه ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهام شرکت های پتروشیمی و فلزات رشد زیادی به همراه دارند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر