بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان برهم زدن آرامش مردم و بازار است که با حربه‌های مختلف سعی در انجام آن دارند و اصناف و بازاریان و حتی خود مردم نباید اجازه دهند دشمن به هدف خود برسد.
کد خبر : ۱۸۰۹۴۱

به گزارش بورس نیوز، حسینقلی قوانلو گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان برهم زدن آرامش مردم وبازار است ،که با حربه‌های مختلف سعی در انجام آن دارند و اصناف و بازاریان و حتی خود مردم نباید اجازه دهند دشمن به هدف خود برسد.

قوانلو در حوزه نظارت و بازرسی بازار گلستان در زمره استانهای خوب کشور عنوان کرد و افزود: از تلاش‌های تمامی ناظران و بازرسان بازار، قدردانی می کنم اما حضور ناظران اصناف در بازار باید بیشتر از قبل باشد تا مانع از برهم خوردن نظم بازار شوند.

وی گفت:خوشبختانه با کاهش نرخ دلار تا حدود زیادی آرامش به بازار برگشته وهمه باید کمک کنیم تا آرامش بازار حفظ شود و دلار هم به قیمت واقعی خود برسد تا قیمت کالاها نیز با کاهش به ثبات برسد.

وی با اشاره به اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص رب گوجه فرنگی، روغن خوراکی وگوشت ،گفت :خوشبختانه با هماهنگی وپیگیریهای صورت گرفته وتوزیع رب گوجه فرنگی تولیدی استان با قیمت 9000 تومان وتامین روغن خوراکی از واحدهای تولیدی استانی در این حوزه بازار به آرامش رسید ودر خصوص گوشت قرمز با وارداتی که در سطح کشور انجام وبه استان سهمیه‌هایی اختصاص داده شده شرایط بهبود یافت وامیدواریم با عرضه بیشتر قیمت گوشت قرمز نیز کنترل شود ،ضمن این که توزیع مرغ منجمد در استان باعث کاهش قیمت مرغ شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر