بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

صف فروش عامل هیجان امروز بازار/ صف ذوب‌آهن و بانک‌ها به دیگر سهم‌ها سرایت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: تشکیل صف فروش برای ذوب‌آهن و بانک‌ها در بورس منجر بر این شد که دیگر نمادها نیز با هیجان روبه‌رو شوند.
کد خبر : ۱۸۰۹۵۴

به گزارش بورس نیوز، همایون دارابی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص وضعیت امروز بازار گفت: افزایش نرخ ارز موجب شد که بورس رشد زیادی را تجربه کند اما در چند روز اخیر بازار تن به اصلاح داده به‌طوری‌که امروز شاهد افت شاخص بودیم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته عرضه‌ها در بازار به طرز عجیبی سنگین شدند که به‌موجب آن دامنه اصلاحی که از هفته گذشته شاهد آن بودیم نسبت به ارزیابی‌های اولیه گستردگی بیشتری را تجربه کرد.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: به دلیل کاهش نرخ ارز، نامشخص بودن وضعیت لوایح ضد پول‌شویی تروریست تا به امروز و تغییرات در کابینه دولت سردرگمی‌هایی در بورس ایجاد شد بنابراین می‌توان گفت که بازار فعلاً توان عبور از مرز 200 هزار واحد را نداشته و در فاز اصلاح قرارگرفته پس این روند کاهش قیمت‌ها تا چندروزه دیگر ادامه می‌یابد.

دارابی با اشاره به اینکه دامنه نوسان صف‌های فروش پدیده‌ای در بازار محسوب می‌شود، تصریح کرد: صف‌های خریدوفروش موجب افزایش هیجان معامله‌گرها می‌شوند امروز نیز در بازار شاهد تشکیل صف فروش برای ذوب‌آهن و بانک‌ها بودیم که این امربر دیگر نمادها نیز تأثیرگذار بود.

وی افزود: بنابراین می‌توان گفت امروز برخی نمادها به دلیل افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و ایجاد صف فروش تغییراتی را تجربه کردند که در دیگر نمادها نیز تأثیرگذار بوده و موجب ایجاد هیجان در بازار شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر