بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
رئیس آموزش مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به مقوله آموزش نگاهی راهبردی داشته و توسعه دانش و مهارت کارکنان هدف اصلی برگزاری دوره های آموزشی است.
کد خبر : ۱۸۰۹۹۱
به گزارش بورس نیوز، رامین پوراسماعیل درباره آموزش کارکنان مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: هدف ما تربیت نیروهایی خلاق و برجسته است که دارای توانایی‌هایی با استانداردهای جهانی باشند.

وی با بیان این‌که این مجتمع، به مقوله آموزش نگاهی راهبردی داشته و توسعه دانش و مهارت کارکنان هدف اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی است، آمار برگزاری دوره‌های آموزشی پارسال را اعلام کرد: در سال ۹۶ بیش از ۲۳۳ هزار نفرساعت آموزش برای نیروهای رسمی حین خدمت، معادل ۷۲ ساعت سرانه آموزشی برگزار شده است.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس‌جنوبی افزود: بیش از ۳۰ هزار نفرساعت آموزش برای نیروهای قرارداد مستقیم معادل ۴۹,۵ ساعت سرانه آموزشی نیز برگزار و در این بخش ۹۹ درصد اهداف محقق شده است.

به گفته پوراسماعیل؛ تحقق بیش از ۱۰ هزار نفرساعت آموزش برای مدیران معادل ۶۷ ساعت سرانه آموزشی از برنامه‌های دیگر آموزشی پارسال در مجتمع گاز پارس‌جنوبی است.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس‌جنوبی تصریح کرد: از میان دوره‌های برگزار شده در پارسال، ۶۳ درصد دوره‌ها در حوزه شغلی و تخصصی، ۳۱ درصد عمومی و ۶ درصد در زمینه بهبود مدیریت برگزار شده است.

وی درباره برنامه‌های امسال این شرکت در پنج ماه نخست عنوان کرد: امسال ۶۵ هزار و ۶۵۱ نفر ساعت آموزش برای نیروهای رسمی و ۷ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش برای نیروهای قرارداد مستقیم تا پایان مردادماه برگزار شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر