بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از کل بازرسی‌های صورت پذیرفته تعداد 3 هزار و 97 پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.
کد خبر : ۱۸۰۹۹۷

به گزارش بورس نیوز، نادر میرشکار اظهار کرد: از کل بازرسی‌های صورت پذیرفته تعداد 3 هزار و 97 پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.

وی در خصوص بررسی وضعیت قاچاق کالا طی این مدت نیز گفت: تعداد 11 هزار و 508 بازرسی با محوریت قاچاق کالا در سطح استان صورت پذیرفته که منجر به تشکیل 146 پرونده تخلف شده است .

میرشکار در ادامه بیان کرد: طی این مدت و با مشارکت هم‌استانی‌ها تعداد 2 هزار و 39 گزارش مردمی نیز از طریق ستاد خبری این سازمان در سطح استان دریافت شده است که تعداد 1400 مورد به صورت تلفنی و از طریق سامانه 124، تعداد 83 مورد کتبی، تعداد 338 مورد حضوری و 19 مورد از طریق پورتال سازمان بوده که از کل این گزارش‌های دریافتی 874مورد منجر به کشف تخلف، 950 مورد متخلف شناخته نشده، تعداد 136 مورد دردست بررسی و 79 مورد نیز منجر به رضایت شاکی شده است .

وی ادامه داد: از ابتدای سال و طی این 6 ماهه کل گزارش‌های دریافتی از طریق مردم، مربوط به گرانی بوده است و هیچ‌گونه گزارشی در خصوص کمبود کالا دریافت نشده است.

میرشکار خاطرنشان کرد: طی مدت 6 ماهه امسال تعداد بازرسی‌ها در کل استان در بخش انبارها و سردخانه‌ها 613 موردبوده که 583 مورد مربوط به انبار‌ها و 30 مورد نیز مربوط به سردخانه‌ها بوده است و در بخش آرد و نان نیز طی این بازه زمانی 3هزار و 997 بازرسی در سطح استان صورت پذیرفت که منجر به تشکیل 148 پرونده تخلف شده است .

وی در پایان گفت: طی زمان مذکور علاوه بر بازرسی‌های متداول تعداد 8 طرح نظارتی تخصصی از جمله طرحهای نظارتی ویژه نوروز ، محصولات زراعی، ماه مبارک رمضان، مصالح ساختمانی، طلا و جواهر، بازگشایی مدارس، قندوشکر و حمل‌ونقل مسافر شده است .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر