بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: وزیر اقتصاد جدید باید از نظر رزومه شخصی، فعالیت، دانش و تجربه کاری همتراز یا بالاتر از کرباسیان باشد تا مجلس به آنچه عمل کرده است، برسد.
کد خبر : ۱۸۱۰۱۲

 به گزارش بورس نیوز، حسن سلیمانی با اشاره به اینکه دولت در هفته جاری وزیر اقتصاد را معرفی می‌کند، بیان کرد: وزیر اقتصاد جدید باید معیارهایی داشته باشد که باعث استیضاح کرباسیان شد، اعتقاد دارم محورهای استیضاح می‌تواند ملاک‌هایی برای انتخاب شخص بعدی باشد.

محورهای استیضاح ملاک انتخاب وزیر اقتصاد باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: وزیر اقتصاد جدید باید از نظر رزومه شخصی، فعالیت، دانش و تجربه کاری همتراز یا بالاتر از کرباسیان باشد تا مجلس به آنچه عمل کرده است، برسد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در خانه ملت گفت: اگر فردی که از نظر علمی، تجربه، شناخت ادوار دولت و اقتصاد جهانی همتراز با کرباسیان نباشد عهده‌دار وزارت اقتصاد شود ممکن است از مجلس رای اعتماد نیاورد یا اگر رای بیاورد موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به مطالباتی که از وزارت اقتصاد وجود دارد، اظهار کرد: این وزارتخانه تمشیت کلی اقتصاد نظام را برعهده داشته باشد، سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی راافزایش دهد، نرخ سرمایه‌گذاری و اشتغال را بهبود دهد و در راستای نگهداری اموال و دارایی‌ها کشور تلاش کند، از سوی دیگر می‌خواهیم با بخش خصوصی تعامل مناسبی داشته باشد.

جنگ اقتصاد اولویت وزیر جدید باشد

سلیمان در پایان با تاکید براینکه وزیراقتصاد جدید باید هم سنگ کرباسیان باشد، گفت: با تمام قابلیتی که کرباسیان داشت در نهایت مجلس رای به عدم ابقای او داد بنابراین دولت باید فردی همتراز یا بالاتر از او را برای وزارت اقتصاد انتخاب کند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر