بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: این مقدار شامل بیش از ۳ درصد گاز مصرفی استان است که جایگزین مصرف حدود ۹۰ میلیون لیتر بنزین شد.
کد خبر : ۱۸۱۰۲۴

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا سمیعی با اشاره به توزیع بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی گفت: این مقدار شامل بیش از ۳ درصد گاز مصرفی استان است که جایگزین مصرف حدود ۹۰ میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است تاثیری بسزا در کاهش آلودگی هوا دارد.

وی با بیان این‌که جایگزینی گاز به جای بنزین، مزیت‌های اقتصادی و زیست‌محیطی بسیاری دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۵ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان فعال هستند که از این تعداد، ۱۸ جایگاه در شهر اراک و ۴۷ جایگاه دیگر در سطح استان قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، ادامه داد: با توجه به تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، استان مرکزی در زمره مناطقی است که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو‌ها ندارد و دسترسی به سی‌ان‌جی به سهولت در آن امکان‌پذیر است.

سمیعی تصریح کرد: شرکت گاز امیدوار است در بخش هایی همچون سی‌ان‌جی و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان، گاز طبیعی را به متقاضیان تحویل دهد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر