بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
مدیرخدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه خدمات فنی تجهیزات روزآمد در اختیار دارد گفت: به همت کارکنان بخش خدمات فنی، خدمات مورد نیاز کارفرمایان تلاش مستمری تامین شد.
کد خبر : ۱۸۱۰۸۸

به گزارش بورس نیوز، جهانگیر شجاعی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری در زمینه خدمات فنی، دستگاهها و تجهیزات روزآمد در اختیار دارد، گفت: به همت کارکنان بخش خدمات فنی، خدمات مورد نیاز کارفرمایان تلاش مستمری تامین شد.

وی افزود: خدمات فنی و تخصصی حفاری به مجموع عملیاتهای تخصصی و مکمل حفاری با هدف تثبیت، شتاببخشی، بهینهسازی و نهاییسازی فرآیندهای حفاری و تعمیر چاههای نفت و گاز اطلاق میشود.

شجاعی اظهار کرد: خدمات لولهگذاری چاه و نصب آویزه آستری، آزمایش درون و برون‌چاهی، حفاری زیر فشار تعادل مخزن و حفاری با هوا و همچنین خدمات لوله مغزی سیار از جمله فعالیتهای بخش خدمات فنی و تخصصی حفاری است.

مدیر خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران افزود: از مجموع خدمات ارائه شده، ۱۸۲ عملیات در بخش خدمات لوله مغزی سیار، ۳۲۹ عملیات در بخش خدمات لایهآزمایی، ۴۷ عملیات در بخش آزمایش سطحی چاه، ۳۱۳ عملیات در بخش خدمات لوله‌گذاری چاه، ۴۷ عملیات در بخش رانش و نصب آویزه آستری، ۱۹ عملیات در بخش حفاری زیر فشار تعادل مخزن و ۱۵ عملیات در بخش حفاری با هواست که هر یک از این خدمات فنی، جایگاه ویژه‌ای در زنجیره فرآیندهای حفاری و تعمیرچاههای نفت و گاز دارند.

وی افزود: تلاش داریم با آموزش و به‌کارگیری استعدادهای موجود در کنار اصلاح ساختار و چابکسازی سازمان، همه نیازهای عملیاتی کارفرمایان داخلی را برطرف سازیم.

شجاعی در بیان برنامههای توسعه و نوسازی دستگاهها و تجهیزات خدمات فنی حفاری و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات فنی توضیح داد: بهرهگیری از توان و ظرفیتهای منحصر به‌فرد شرکت در ارائه مجموعه خدمات فنی یکپارچه، هماهنگی و همافزایی واحدهای مرتبط و ارائه خدمات مورد نیاز کارفرمایان با توجه به تغییرات فناوری و رعایت جنبههای زیست‌محیطی بستر رشد خدمات فنی حفاری را فراهم آورده و زمینهساز شکوفایی و بالندگی روزافزون خواهد بود.

مدیر خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران به گسترش فعالیتها در بخشهای بازرسیهای دورهای، تعمیرات پیشگیرانه، اتفاقی و تعمیرات اساسی برنامهریزی شده تجهیزات خدمات فنی حفاری و کاهش انتظارهای عملیاتی در کنار برنامههای نوسازی ناوگان اشاره و اظهار کرد: حفظ و توسعه جایگاه ممتاز ارائه خدمات فنی حفاری در صنایع نفت و گاز کشور همچنان در دستور کار این مدیریت قرار دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر