بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
مدیر امور مجامع «ونیکی» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

پاسخ «ونیکی» به شایعات «فالوم»

با یک شرکت تامین سرمایه جهت تعهد پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده مذاکرات اولیه انجام شده است.
کد خبر : ۱۸۱۰۹۳





به گزارش بورس‌نیوز، سهم شرکت آلومتک از اوایل مردادماه روند صعودی به خود گرفت و رشد قیمت تقریباً ۱۰۰ درصدی داشت، ولی در چند روز اخیر نزولی شده و کمی افت قیمت تجربه کرده است. «فالوم» که در تدارک افزایش سرمایه ۶۸ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران است، این روزها شایعاتی همچون سنگ‌اندازی «ونیکی» با افزایش سرمایه و قرارداد با قرارگاه خاتم را یدک می‌کشد. لازم به ذکر است که آلومتک ۴۴۵ میلیارد ریالی، در سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۶، زیان ۱۲۷۸۰۲ میلیون ریالی محقق ساخته و در گزارش عملکرد ۳ ماهه امسال هم از شناسایی زیان ۱۸۰۷۴ میلیون ریالی خبر داده است.

کیوان شیخی مدیر امور مجامع شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران (سهامدار عمده آلومتک) در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص شایعات مطرح‌شده بیان کرد: از طرف «ونیکی» هیچ مانع و مشکلی درروند افزایش سرمایه «فالوم» وجود نداشته و افزایش سرمایه آلومتک روال قانونی خود را طی می‌کند، ضمن اینکه با یک شرکت تأمین سرمایه جهت تعهد پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده‌نشده مذاکرات اولیه انجام‌شده است.

وی افزود: رشد قیمت و افت قیمت سهم «فالوم» در هفته‌های اخیر ناشی از روند بازار سرمایه و عرضه و تقاضا بوده و اتفاق خاصی در جریان نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر