بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بر اجرای برنامه‎های تولید براساس سه عامل سرعت، دقت و کیفیت طبق برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.
کد خبر : ۱۸۱۱۹۶

به گزارش بورس نیوز، بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بر اجرای برنامههای تولید براساس سه عامل سرعت، دقت و کیفیت طبق برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاشهای شبانه‌روزی کارکنان این شرکت برای تحقق برنامههای تولید گفت:‌ به منظور تثبیت و افزایش ظرفیت تولید، فعالیتهای زیادی در زمینه اجرا و راهاندازی پروژههای نمکزدایی، بهسازی تلمبه‌خانههای اهواز، امیدیه و گوره و ضخامتسنجی و تعویض نقاط آسیب‌دیده خطوط لوله انجام شده که در نوع خود کم نظیر است.

عالی‌پور، توسعه ۲۸ مخزن نفتی را از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای مناطق نفتخیز جنوب برشمرد و افزود: از نکات قابل توجه این طرح تخصیص چهار درصد از اعتبار آن برای کمک به عمران مناطق پیرامونی تاسیسات است که این کار بزرگ تاکنون سابقه نداشته است.

در این نشست، فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، گفت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزون بر کارهای مهم برای ایمنی و پایداری تولید، اقدامهای مناسبی برای تثبیت تولید در بلندمدت انجام داده که ستودنی است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر