بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: مطابق وعده شرکت ملی گاز به دولت مبنی بر گازرسانی به ۱۰ روستا در هر روز، شرکت گاز استان سیستان‌وبلوچستان نیز شامل این وعده، البته در مقیاس کوچک‌تر شده است.
کد خبر : ۱۸۱۲۹۴

به گزارش بورس نیوز، رضا پنجابی، درباره طرح‌های گازرسانی در این استان گفت: مطابق وعده شرکت ملی گاز به دولت مبنی بر گازرسانی به ۱۰ روستا در هر روز، شرکت گاز استان سیستان‌وبلوچستان نیز شامل این وعده، البته در مقیاس کوچک‌تر شده است.

وی افزود: تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان سیستان‌وبلوچستان هنوز از نعمت گاز بی‌بهره‌اند، اما هدف و تلاش ما این است تا هرچه سریع‌تر بتوانیم این نعمت پاک و ایمن را به هموطنان سیستانی و بلوچ خود عرضه کنیم، به همین سبب برنامه‌ریزی کرده‌ایم امسال ۱۰ روستا در محدوده شهر ایرانشهر به شبکه گاز متصل شوند.

پنجابی درباره تامین اعتبار گازرسانی به این روستاها اظهار کرد: مطابق گازرسانی‌های انجام شده به دیگر مناطق استان سیستان‌وبلوچستان، ۱۰ روستای مورد نظر نیز با تکیه بر بند ق تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ گازرسانی خواهند شد.

سرپرست شرکت گاز استان سیستان‌وبلوچستان، درباره آمار گازرسانی شهری و روستایی در جنوب‌شرق کشور توضیح داد: تاکنون ۲ شهر زاهدان و ایرانشهر در استان سیستان‌وبلوچستان گازرسانی شده‌اند که مطابق آن ۷ درصد از خانوار شهری در سطح استان زیر پوشش گازرسانی قرار دارند.

وی افزود: تعداد روستاهای گازرسانی شده در سراسر استان نیز چهار روستا در اطراف ایرانشهر با بهره‌مندی ۰,۱۳ درصدی خانوار روستایی است.

پنجابی تعداد مشترکان شهری را ۲۲ هزار مشترک و تعداد مشترکان روستایی را ۵۰۰ مشترک اعلام و درباره گازرسانی به بخش نیروگاهی تصریح کرد: هم‌اکنون سه نیروگاه بخار ایرانشهر، سیکل ترکیبی بمپور و نیروگاه گازی زاهدان با مصرف روزانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در مدار قرار دارند.

وی درباره گازرسانی صنعتی نیز عنوان کرد که تاکنون به هیچ صنعتی‌ در استان سیستان‌وبلوچستان گازرسانی نشده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون ویزه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی گفت:

کار کارشناسی ساختار جدید سهام عدالت

ارسال نظر