بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت شبکه‌های نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در سراسر کشور را بازوان این سازمان خواند که می‌توانند به شرکت‌ها و بنگاه‌ها در زمینه‌های آموزش مشاوره بدهند.
کد خبر : ۱۸۱۲۹۷

به گزارش بورس نیوز، منصور معظمی در هم‌اندیشی شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه این سازمان باید درعرصه اطلاع‌رسانی و تعامل مستمر با مخاطبان بالقوه و بالفعل خود بیشتر تلاش کند، تصریح کرد: در مجموعه سازمان مدیریت صنعتی و شبکه‌های نمایندگی آن توانایی لازم برای ارتقاء و توسعه بیشتر وجود دارد.

معظمی با تاکید بر اعتبار و برند خوشنام سازمان مدیریت صنعتی گفت: برای حفظ این اعتبار و برند، باید بهترین استادان و همچنین نیروهای جوان وتحصیل کرده به کار گرفته شوند .

رئیس هیئت عامل ایدرو همچنین اقدامات روزآمد و نوین از جمله تبلیغات خلاقانه را امری موثر در ارتقاء پیش از پیش و رقابت‌پذیری بهینه برند سازمان مدیریت صنعتی برشمرد و از مدیران این سازمان خواست با هماهنگی و اتخاذ سیاست‌های علمی و همسو با حوزه ارتباطات ایدرو و در این راستا به ابزار‌های نوین و رسانه‌های جدید متوسل شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به مسائل و چالش‌های که کشور با آن مواجه است، ظرفیت سازمان مدیریت صنعتی را کاملا منطبق برای ورود و پرداختن به آنها توصیف کرد و گفت: سازمان مدیریت صنعتی باید با به روز نگهداشتن و پاسخگویی به نیاز‌های روز کشور خود را در متن امورو در معرض دید قرار دهد.

معظمی افزود: به طور نمونه، سازمان مدیریت صنعتی باید بتواند با استفاده از سرمایه‌های فکری خود در خصوص موضوع تحریم و پرداخت علمی به مدیریت این مقوله و چگونگی گذر کشور از این شرایط حرفی نو داشته باشد .

وی همچنین شبکه‌های نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در سراسر کشور را بازوان این سازمان خواند که می‌توانند به شرکت‌ها و بنگاه‌ها در زمینه‌های آموزش مشاوره بدهند.

در این نشست؛ مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم با تشریح فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف، به برنامه و اقدامات سازمان در تقویت جایگاه و توسعه برند سازمان وهمچنین تولید محتواهای جدید اشاره و تصریح کرد: در این راستا برنامه تحول سازمان در دست تهیه است .

ابوالفضل کیانی بختیاری همچنین با اشاره به دیدگاه‌های ارائه شده روسای شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی در این هم اندیشی ابزار امیدواری کرد با تعامل با شبکه‌ها و سرمایه‌های فکری و علمی، انشاا... سازمان بتواند بیش از گذشته در مسیر اهداف و ماموریت‌های خود گام بردارد .

در حال حاضر سازمان مدیرتی صنعتی در۲۶ استان کشور نمایندگی دارد که در حوزه‌های مشاوره، آموزش، تحقیق و انتشارات فعالیت هستند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر