بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
آزمون نهایی نخستین المپیاد بهره‌برداران شرکت انتقال گاز در روزهای نهم و دهم مهرماه به میزبانی منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز نیزار برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۱۳۴۸

به گزارش بورس نیوز، آزمون نهایی نخستین المپیاد بهره‌برداران شرکت انتقال گاز در روزهای نهم و دهم مهرماه به میزبانی منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز نیزار (قم) با حضور ۸۴ بهره‌بردار منتخب از ۱۰ منطقه عملیات انتقال گاز کشور و در قالب ۱۴ تیم برگزار شد.

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز درباره برگزاری این آزمون با اشاره به سهم ۵۶ درصدی تجهیزات و نیروی انسانی در بهره‌وری، گفت: با بررسی‌های انجام شده در شرکت ملی گاز، عوامل موثر بهره‌وری مرتبط با تجهیزات، ۴۳ درصد و مرتبط با نیروی انسانی، ۱۳ درصد تعیین شده است که اگر عوامل تجهیزات و نیروی انسانی با هم تجمیع شوند، نقش اساسی ۵۶ درصدی در بهره‌وری خواهند داشت.

وی با بیان این‌که ارتباط درست، موثر و معنادار میان بهره‌وران و تجهیزات سبب کاهش حجم تعمیرات خواهد شد، اظهار کرد: این ارتباط صحیح به معنای بهره‌وری و صرفه‌جویی است و برای برقراری آن، لازم است تا بنیه علمی، فنی و عملیاتی بهره‌برداران بررسی شود. ایده برگزاری المپیاد بهره‌برداران نیز از ابتدای سال ۹۶ با همین هدف مطرح و اقدامات اولیه برای اجرایی شدن آن انجام شد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز، برگزاری المپیاد بهره‌برداران را نخستین قدم اثربخش در جهت ارتقای سطح علمی، فنی و عملیاتی بهره‌برداران دانست و تصریح کرد: شرکت انتقال گاز، ماموریت سنگینی در انتقال ایمن و پایدار گاز در سراسر کشور به‌عهده دارد و همه تلاش خود را به کار گرفته است تا به سرآمدی در تراز جهانی در افق ۱۴۰۴دست یابد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر