بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رئیس اتحادیه طلا فروشان تبریز گفت: این فعال صنفی با اشاره به اینکه سال ۹۷ نهمین سال اجرای قانون مالیات برارزش افزوده است، از فعالیت۱۵۰۰ واحد صنفی طلا وجواهر در ۲۰ رسته صنفی در تبریز خبر داد.
کد خبر : ۱۸۱۳۹۰

به گزارش بورس نیوز، مهدی بهرمانی با اشاره به دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های تبریز با رئیس اتاق اصناف ایران در جریان سفر ایشان به تبریز، افزود: در این دیدار مسایل و مشکلات صنوف از جمله صنف طلا وجواهر خصوصا قانون مالیات بر ارزش افزوده، مطرح شد .

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری این جلسه، معاونان سازمان امور مالیاتی و رییس کمیسون اقتصادی مجلس به تبریز سفر و در جلسه با فعالان صنفی شرکت کردند؛ اظهار کرد: مقرر شد یک گروه کارشناسی از تهران جهت بررسی وحل مشکلات مطرح شده به استان آذربایجان شرقی سفر کنند وضمن ارائه تخفیف ، به پرونده های بلا تکلیف هم رسیدگی ویژه و فوری شود. 

این فعال صنفی با اشاره به اینکه سال ۹۷ نهمین سال اجرای قانون مالیات برارزش افزوده است، از فعالیت۱۵۰۰ واحد صنفی طلا وجواهر در ۲۰ رسته صنفی در تبریز خبر داد و گفت: فروش نقره، آبکاری، آزمایشگاه ومرصع‌کاری از رسته‌های تحت پوشش این صنف هستند، ضمن اینکه غالب این واحدها طلافروش و بعد از آن تولیدکننده هستند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر