بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، با بررسی آمار مصرف گاز، شاهد کاهش ۱,۵ درصدی بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.
کد خبر : ۱۸۱۳۹۵

به گزارش بورس نیوز، امین روستایی گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، با بررسی آمار مصرف سوخت پاک (گاز)، شاهد کاهش ۱,۵ درصدی بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون استان همدان دارای ۴۲ جایگاه فعال عرضه گاز طبیعی فشرده سی‌ان‌جیاست که بدون وقفه و به نحو مطلوب به مردم سوخت‌رسانی می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تاکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال، ناحیه مرکزی با مصرف ۲۲,۸ میلیون مترمکعبی سوخت پاک در شمار مصرف‌کنندگان نواحی تابعه قرار داشت که با این مقدار عرضه، در مصرف ۳۰ میلیون لیتر بنزین در این ناحیه صرفه‌جویی شده است.

روستایی با بیان این‌که تکریم مشتریان و سوخت‌رسانی شایسته به مراجعان به‌طور مستمر در دستور کار است و پایش می‌شود، اظهار کرد: تمهیدات ایمنی و رفاهی بیشتر مراجعه‌کنندگان به این مراکز، از جمله مطالبات منطقه از مالکان بخش خصوصی و بهره‌برداران است.

وی افزود: هم‌اکنون کنترل‌های لازم برای اطمینان از ارائه سرویس و آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت پاک روزانه انجام می‌شود و در صورت وقوع مشکل، اقدام‌های لازم به سرعت صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم کنترل برچسب سوخت‌گیری مجاز خودروها توسط عوامل مستقر در جایگاه‌های گاز طبیعی، از شهروندان خواست کنترل‌های دوره‌ای مخازن و اتصالات را جدی بگیرند و هرگز به دستکاری سیستم گازسوز خودروی‌ خود مبادرت نکنند.

مدیر منطقه همدان همچنان گرایش به دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی یا حداکثر استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را راهکاری مطمئن در حفظ سلامتی، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و کمک به اقتصاد خانوار دانست.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

وجود مسائلی درباره نوسان های فروش نفت

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت:

شیب نمودار مصرف انرژی‌مان هنوز مثبت است

مدیرکل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط ‌زیست:

مقوله پایش سوخت اهمیت بسیار زیادی دارد

ارسال نظر