بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل گرانی‌ها کاذب در بازارهای مختلف عدم نظارت موثر سیستمی بر عملکرد بازارها بوده است.
کد خبر : ۱۸۱۴۸۴

به گزارش بورس نیوز، سمیه محمودی درباره حجم بالای نقدینگی در کشور گفت:به موضوعاتی مانند رشد روزافزون نقدینگی و سوق نقدینگی به بازار سوداگری بارها اشاره شده اما همچنان برای مدیریت نقدینگی تصمیم جامعی اتخاذ نشده است.

انتقاد از عدم نظارت موثر سیستمی بر عملکرد بازارها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل گرانی‌ها کاذب در بازارهای مختلف عدم نظارت موثر سیستمی بر عملکرد بازارها بوده نکته دیگر اینکه تصمیمات همه جانبه باید اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرضا در خانه ملت، ادامه داد:در صورت وجود نظارت صحیح می‌توان نقدینگی قابل توجهی از بازار را به بورس هدایت کرد.

محمودی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:برای هدایت بیشتر نقدینگی به بازار سرمایه باید از ظرفیت شرکت‌های جدید در بورس استفاده شود چرا که با انجام این مهم علاوه بر تقویت تولید و اشتغالزایی می‌توان تلاطم در بازارهای مختلف را مهار کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقویت فرهنگ سهامداری این شرایط را فراهم می‌کند که بجای هدایت نقدینگی به بازار سوداگری،از نقدینگی‌های خرد در بخش بازار سرمایه استفاده شود


اشتراک گذاری :
ارسال نظر