بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
عضو انجمن فولاد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

سبقت تولید فولاد از نیاز بازار

عضو انجمن فولاد گفت: در شرایط فعلی بیش از 24 میلیون تن فولاد در کشور تولید می شود اما نیاز بازار بین 12 تا 14 میلیون تن بوده در نتیجه تولید فولاد به راحتی نیاز داخل را تامین می کند.
کد خبر : ۱۸۱۵۱۹

به گزارش بورس نیوز، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۵۰ هزار تن فولاد بود که به گفته کارشناسان این میزان عرضه پاسخگوی متقاضیان بوده اما شنیده می شود که برخی از فعالان صنایع پایین دست نسبت به میزان عرضه معترض بوده و ادعا می کردند که این محصول به دست آن ها نرسیده است.

در این خصوص احمد خوروش عضو انجمن فولاد به بورس نیوز گفت: امروز 50 هزارتن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد اما تقاضا برای خرید محصول 19000 تن بوده بنابراین می توان گفت که این میزان عرضه پاسخگوی نیاز متقاضیان بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بیش از 24 میلیون تن فولاد در کشور تولید می شود، افزود: نیاز بازار بین 12 تا 14 میلیون تن بوده در نتیجه تولید فولاد به راحتی نیاز داخل را تامین و مازاد آن نیز به دیگر کشورها صادر می شود.

خوروش در پاسخ به این سوال که آیا سامانه بهین یاب می تواند موجبات حذف دلالان از معاملات بازار را فراهم کند، گفت: این سامانه در ارتباط با تولیدکنندگان بوده و دلالان نمی توانند در آن نقشی ایفا کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر