بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
بیست و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی استان اردبیل با حضور استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضا تشکیل شد.
کد خبر : ۱۸۱۷۵۳

به گزارش بورس نیوز، سید حامد عاملی رییس سارمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خوشه‌های معدنی استان اظهار کرد: در خصوص حوزه معدن و اکتشافات انجام شده در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده است .

وی افزود: مطالعات در بخش معدن در حوزه‌های خلخال (قیزیل اوزن ) و حوزه معادن شهرستان مشگین شهر به نتایج ارزشمند وامید بخشی رسیده است و در هرکدام از این مناطق مطالعات برای اکتشاف مواد معدنی وایجاد صنایع معدنی بخوبی پیش میرود و امیدواریم در آینده نزدیک این مطالعات جواب داده و اشتغالزایی بیشتر در مناطق یاد شده را فراهم نماید.

عاملی در ادامه گفت: برای تسریع در کار مطالعه و اکتشاف معادن استان برای نمونه برداری سوراخی به قطر 6 سانتی متر ایجاد می‌شود، لذا هیچگون تخریب زیست‌محیطی در طبیعت بوجود نمی‌آید، لذا خواستار همکاری دستگاههای مرتبط از جمله محیط زیست،جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی شد .

در ادامه جلسه عاملی در ارتباط با مسایل و مشکلات برخی واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی دامداری و گردشگری توضیحاتی ارائه کرده و خواستار توجه بیشتر مسوولین دستگاههای اجرایی و نیز همکاری وتعامل نزدیک بانک‌های عامل را کرد وتا پایان جلسه مشکلات و مسایل تعداد بیش از 10 مورد درخواست واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در حضور استاندار مصوبات خوبی در خصوص حل مسایل این واحد‌ها به تصویب ستاد تسهیل استان رسید .

از جمله مسایلی که در این جلسه مطرح و تصمیمات خوبی در مورد آنها گرفته شد شامل تامین برق چند واحد تولیدی صنعتی، مسایل مربوط به تامین سرمایه در گردش و ثابت، بدهی به تامین اجتماعی، اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، مشکلات شرکت‌های فعال در زمینه باطری خودرو و نیز کارخانجات استفاده کننده از پنبه تولیدی استان، پرداخت تسهیلات رونق تولید، تامین نفت سفید مورد نیاز برخی از واحد‌های تولیدی و بانک‌های عامل از جمله بانک صنعت ومعدن، بانک سپه بود. .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ابعاد تخلف احتمالی در ناحیه سروان استان سیستان بلوچستان بررسی می‌شود

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران گفت:

کمترین میزان مصرف برق در شهرک‌های صنعتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
عارف کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
دامداری کا ظمی در شهرستان نمین برای افزایش با اداره آب نمین مشگل ۲ساله دارم لطفن رسیدگی بفمایید