بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تعمیرات اساسی چهار کارخانه در شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب به‌طور همزمان آغاز شده است و پیش‎بینی می‌شود این تعمیرات در یک بازه زمانی ۱۵روزه به پایان برسد.
کد خبر : ۱۸۱۷۷۸

به گزارش بورس نیوز، خسرو محسنی، معاون مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشینآلات فرآیندی مناطق نفت‌خیز جنوب، از کارخانه تقویت فشار گاز آسماری اهواز ۵، تقویت فشار گاز مایع مارون ۵، ایستگاه تقویت فشار گاز کوپال بنگستان و واحد مشترک گاز مایع ۷۰۰ نام برد و افزود: تعمیرات اساسی این کارخانه‌ها به صورت معمول ۴۵ روز به طول می‌انجامد، اما پیشبینی می‌شود که افزون بر کاهش مدت زمان ۳۰ روزه تعمیرات اساسی، از هدر رفتن روزانه ۵۶ میلیون فوت مکعب گاز نیز جلوگیری شود.

وی یادآورشد: تعمیرات اساسی این کارخانهها با فعالیت طاقت‌‏فرسای ۲۰۰ نفر از گروهها و واحدهای عملیاتی در مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی در دست اجراست.

محسنی گفت: گازهای ارسالی از کارخانههای مذکور پس ازورود به واحد مشترک گاز مایع ۷۰۰، در فرآیندی سرمایش و آبزدایی میشوند و سرانجام گاز مایع برای تهیه خوراک به پتروشیمی بندر امام (ره) و گاز خشک آن نیز به منظور تامین مصرف خانگی به ایستگاه تقویت فشار گاز شهید محمدی اهواز ارسال میشود.

تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی یکی از مدیریت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب است که در زمینه ساخت، پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری، ماشین‌آلات فرآیندی، توربینها، کمپرسورهای گازی، پمپهای انتقال نفت، الکتروموتورها و تجهیزات فرآورشی فعالیت میکند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان گفت:

سوخت‌رسانی زمستانی به موقع در کردستان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب؛

نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد:

تولید گاز مایع بیش از نیاز داخلی

ارسال نظر