بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
نماینده مردم شیراز با تاکید براینکه هرچه مسیر برای سرمایه‌گذاری در کشور کوتاه‌تر باشد کمک‌کننده است، خاطرنشان کرد: سرمایه مثل آب روان است و در سراشیبی و جاهای ناهموار شکل نمی گیرد؛
کد خبر : ۱۸۱۸۷۵

به گزارش بورس نیوز، بهرام پارسایی با تاکید براینکه هرچه مسیر برای سرمایه‌گذاری در کشور کوتاه‌تر باشد کمک‌کننده است، خاطرنشان کرد: سرمایه مثل آب روان است و در سراشیبی و جاهای ناهموار شکل نمی گیرد؛ بلکه به هموارترین جاها می‌رود و در همان جا ساکن می‌شود.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت، با اشاره به اینکه تسهیل در قوانین و مقررات صددرصد در جذب سرمایه‌گذاران بی‌تاثیر نیست، افزود: قطعا کاهش مسیر سرمایه‌گذاری و کاهش مسیر اخذ مجوزهای مورد نیاز بسیار موثر است؛ چون فرصت‌سوزی و از دست دادن زمان برای سرمایه‌گذار مانند سم است. سرمایه‌گذار نمی‌تواند سرمایه‌اش را برای چند ماه و یا سال معطل نگه دارد، چون با گذشت هر روز دچار ضرر و زیان می‌شود.

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در عین حال معتقدم اگر امنیت سرمایه‌گذاری در کشور تامین شود، دیگر نیازی به در اختیار گذاشتن بسته های تشویقی مثل اعطای اقامت و ...نداریم. به نظر من باید در سیاست هایمان در قبال جذب سرمایه‌گذاری خارجی تجدیدنظر کنیم؛ چرا که در شرایط فعلی نه تنها سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه‌گذاری در کشور ندارند، بلکه بیشترشان می‌خواهند سرمایه‌شان را از کشور خارج کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر