بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مراسم روز ملی صادرات با چاشنی انتقاد از بازار سرمایه تا ابهام در تشکیل اضلاع کابینه دوازدهم.
کد خبر : ۱۸۱۹۳۰

به گزارش بورس نیوز، بالاخره تصمیم هیات دولت مبنی بر تغییر برخی وزرای کابینه رنگ و بویی عملیاتی به خود گرفت اما جابجایی صندلی برخی وزراء در هیئت دولت خودنمایی کرده که این مسئله کمی ناخوشایند است چراکه این جای سؤال پیش می اید که منتقدان مجلسی به این وزرا آیا بار دیگر رای اعتمادی به این افراد خواهند داد که گیت ورود پاستور برای خانه‌به‌دوشان بازخواهد شد یا این وزارتخانه‌ها مانند یتیمی بی‌سرپرست به دستان پرمهر سرپرستان دیگری سپرده خواهند شد.

روز ملی صادرات با چاشنی انتقاد از بازار سرمایه

این روز در حالی برگزار شد که بسیاری از شرکت‌های صادراتی با چالش‌هایی از جنس بازار سرمایه دست‌به‌گریبان بودند زیرا تأمین سرمایه، عرضه و تقاضا و غیره با مشکلات فراوانی روبرو است.

قیمت ارز با چاشنی یک عذرخواهی

قیمت ارز را باید با پوزشی نسبت به خوانندگان فهیم 5 و نیم آغاز کرده چراکه خودنمایی بی‌خود کلمه هزار در این بخش از مطلب دیروز خوانندگان را آزرده‌خاطر کرد بنابراین مجدداً باید از خوانندگان عذرخواهی کرد اما در خصوص معاملات امروز بازار دلار نیز باید اشاره شود که هر دلار آمریکا 13 هزار و 900 تومان در این بازار دادوستد شد که قیمت‌ها نسبت به‌روز گذشته پنجاه تومان افزایش را به خود دید ضمن آنکه در مقایسه با قیمت اول امروز بازار، نرخ دلار 200 تومان افزایش را تجربه کرد.

پتروشیمی‌ها مبنای نیمایی گرفتند

ازاین‌پس قیمت پایه برای معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا از این‌پس بر مبنای ارز نیمایی یعنی قیمت 86866 ریال محاسبه خواهد شد.

ریل راه‌آهن به خط شد

درحالی‌که برخی شائبه‌ها برمبنای آن بود که ذوب آهنی‌ها در عرضه ریل با کمبود تولید مواجه خواهند اما مدیرعامل راه‌آهن امروز این موضوع را این‌گونه شفاف‌سازی سازی کرد که دیگر مشکل ریل نمی‌تواند افق 1400 این معاونت بی وزیر را تحت حاشیه قرار دهد.

گردش پول، دربست گرفت

تغییرات گردش پول سرمایه گذاران حقیقی به گونه ای بود که گروه خودرو خود را به ابتدای شاخص‌ها می‌رساند ضمن آنکه امروز فلاشر سایپایی‌ها در بین صادرکنندگان برتر روشن بود
اشتراک گذاری :
ارسال نظر