بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
در حالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت را تکذیب کرده که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب بنرهایی از آغاز توزیع این بسته‌ها در شعب فروشگاهی خود خبر داده است.
کد خبر : ۱۸۲۰۷۱
به گزارش بورس نیوز، احمد رستمی، مدیر کل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت گفت: هنوز در هیئت دولت درباره جزئیات توزیع سبد حمایتی تصمیم‌گیری نشده و خبر توزیع این بسته از دیروز، صحت ندارد و هنوز این طرح اجرایی نشده است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر زمان که جزئیات بسته حمایتی در دولت مصوب شود، زمان و نحوه توزیع آن نیز از سوی دولت از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

 تکذیب خبر  آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت از سوی مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با نصب بنرهایی از توزیع بسته‌های حمایتی دولت خبر داده‌اند.

همچنین به‌گفته کارکنان این فروشگاه، مدتی است که توزیع این بسته‌ها آغاز شده و آن دسته از گروه‌هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می‌شوند، قادرند با ارائه کارت ملی اقلام مصرفی خود و با استفاده از کارت حساب بانکی یارانه‌های خود تهیه کنند.

در پایگاه اینترنتی این فروشگاه زنجیره‌ای نیز از آغاز توزیع بسته‌های حمایتی دولت در شعب این فروشگاه خبر داده شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر