بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
مقام مسئول بورس انرژی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز:

تمامی مقاصد برای عرضه نفت‌خام "آزاد" است

مقام مسئول در بورس انرژی، گفت: طبق اطلاعیه بورس‌انرژی تمامی مقاصد برای عرضه نفت خام آزاد بوده و منعی جهت خرید نفت حتی برای مشتریان سنتی از طریق سازو کار بورس وجود ندارد.
کد خبر : ۱۸۲۵۶۲

کارشناس بورس انرژی در گفت‌و‌گو با بورس نیوز، براساس اطلاعیه‌ای که چند روز پیش از سوی بورس انرژی صادر شد از تاریخ 6 آبان ماه همه کشورها به جز رژیم غاصب اسراییل می توانند نفت خام را از طریق بورس کالا دریافت کنند اما اکنون پس از عرضه این محصول در بازار سعید خوشرو مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که به جز مشتریان سنتی، نفت خام ایران می تواند به هر مقصدی صادر شود .

در این خصوص یک مقام مسئول در بورس‌انرژی به بورس‌نیوز گفت: طبق اطلاعیه عرضه منتشره شرکت ملی نفت، منعی برای خرید نفت خام و صادرات آن به مقاصدی به جز رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت همیشه تاکید داشت که بورس انرژی باید برای فروش نفت مشتری جدید وارد معرفی کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه براساس گفته‌های شرکت ملی نفت منعی جهت خرید نفت حتی برای مشتریان سنتی از طریق سازوکار بورس وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طبق اطلاعیه بورس انرژی همه مقاصد برای عرضه نفت خام آزاد است، تاکید کرد: شرکت‌هایی که در رژیم صهیونیستی ثبت شده باشند نیز مجاز به دریافت کدمعاملاتی نخواهند بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر