بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به چشم انداز این بانک برای سال 1400 اظهار داشت: ارائه سرویس به درخواست مشتری، استفاده از فناوری به صورت یکپارچه در راستای بهبود تجربه مشتری رویکرد ما در بانکداری دیجیتال است.
کد خبر : ۱۸۲۶۱۹
به گزارش بورس نیوز، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بزودی توسعه شعب این بانک در راستای بانکداری دیجیتال در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: نگاه ما در بخش بانکداری دیجیتال، بانکداری بر پایه ارائه سرویس است؛ که در واقع این تفاوت اصلی با سیستم فعلی بانکداری است.

وی افزود: در حقیقت در بانکداری دیجیتال ما به جای ایجاد سرویس و ارائه به مشتری، بر روی پلتفرم‌های بانک سرویس‌های مد نظر مشتریان را ایجاد و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

شیروانی با اشاره به اولین شعبه دیجیتال بانکی کشور که در مجتمع مگامال توسط بانک بانک ایران زمین افتتاح شده است، گفت: خط مشی جدید ما تا سال 1400 این است که به یک بانک پیشرو دیجیتال، در کشور تبدیل شویم.

شیروانی با اشاره به یکپارچگی کانالهای ارائه خدمات در بانکداری دیجیتال افزود: مشتری‌ها در آینده از کانالهایی که در اختیار دارند مانند همراه بانک، سایت و ... می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود بدون مراجعه به شعبه اقدام کنند و پس از انجام کار ، در صورت نیاز، جهت دریافت خدمت به شعبه مراجعه داشته باشند.

قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانالهای بانکداری دیجیتال، گفت: ما باید خدمت بانکی را در جایی ارائه کنیم، که مشتری حضور دارد؛ بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های اجتماعی توسط ارگانهای ذیربط دیده شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر