بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: طی 7 ماهه امسال تعداد 168 پرونده تخلف در بخش آرد و نان با ارزش 911 میلیون و 127 هزار و 518 ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.
کد خبر : ۱۸۲۷۸۴

به گزارش بورس‌نیوز، نادر میرشکار، در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان که در محل استانداری استان برگزار شد، ادامه داد: طی 7 ماهه امسال تعداد 168 پرونده تخلف در بخش آرد و نان با ارزش 911 میلیون و 127 هزار و 518 ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است .

میرشکار در ادامه ابراز داشت : توجه به حمل و نقل گندم و آرد در سطح استان طی سالجاری از موضوعات مهم در این کارگروه بوده و با همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، مشکلات و موانع پیشرو رفع شده است .

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم روند قاچاق کالا در سطح کشور و خصوصا"در سطح استان روندی معکوس به خود گرفته و کالاهای داخلی و تولید کشور به کشورهای همسایه قاچاق می شود، که مهمترین آن دراستان در حال حاضر قاچاق آرد است .

میرشکار در پایان خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در بخش‌های کیفیت نان تولیدی و توزیع آرد تشدید خواهد شد تا نان مصرفی مردم با کیفیت کافی و سالم عرضه شود و از بروز تخلفات احتمالی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و قاچاق آرد جلوگیری و با متخلفین در این حوزه از طریق دستگاه‌های ذیربط، برخورد خواهد شد .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر