بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق حضور یافت
کد خبر : ۱۸۲۸۰۸

به گزارش بورس‌نیوز، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعتگران و فعالان صنعت برق ۴۴۲ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور صاحب فناوری و پیشرو در صنعت برق از جمله اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین و آمریکا حضور دارند.

این رویداد بین‌المللی در فضایی به وسعت ۳۹ هزار مترمربع برگزار می‌شود و در این نمایشگاه کارفرماها، مشاوران و پیمانکاران این عرصه حضور دارند و شرکت‌های تولیدکننده مرتبط با بخش روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق و خطوط انتقال محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

همچنین در این نمایشگاه بخش مهمی از تولیدات حوزه انرژی‌های نو به نمایش گذاشته شده و در نمایشگاه امسال شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های نوپا حضور پررنگ دارند.

غرفه صحا در سالن 38B نمایشگاه بین‌المللی تهران برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان مستقر است و کارشناسان صندوق صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیک به ۲۰ سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی روزهای یازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:

ایجاد اشتغال تولید برق و انرژی با حمایت مجلس

در پی اعلام آتش‌بس میان چین و آمریکا صورت گرفت:

استقبال بازارهای جهانی از توافق اقتصادی

با گذشت بیش از 8 ماه صورت گرفت؛

ترمز موقت تنش تجاری چین و آمریکا

ارسال نظر