بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تدوین برنامه برای حل مشکلات مردم توسط وزرا

سرمایه‌گذاری نباید در اقتصاد فراموش شود

نماینده مردم مهریز و بافق گفت: هر یک از وزارتخانه‌ها و وزرا برنامه خاص و وظایف تعریف شده مربوط به خود را دارند و هر یک باید در حوزه کاری خود مسائل را اولویت‌بندی کرده و در نهایت برنامه‌ای برای حل مشکلات مردم تدوین کنند.
کد خبر : ۱۸۲۸۱۷

به گزارش بورس‌نیوز، محمدرضا صباغیان درباره این که وزرا باید چه مسائلی را در اولویت کاری خود قرار دهند، اظهار کرد: هر یک از وزارتخانه‌ها و وزرا برنامه خاص و وظایف تعریف شده مربوط به خود را دارند و هر یک باید در حوزه کاری خود مسائل را اولویت‌بندی کرده و در نهایت برنامه‌ای برای حل مشکلات مردم تدوین کنند.

وی در ادامه‌ با بیان اینکه «با توجه به این که امروز مشکلات اقتصادی و مالی از مهم‌ترین مشکلاتی است که کشور با آن مواجه است، بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود» تصریح کرد: امروز ما شاهد نابسامانی در بخش سرمایه‌گذاری و بانکی هستیم. لذا باید ساماندهی بخش سرمایه‌گذاری به خصوص سرمایه‌های خارجی و داخلی در اولویت کار وزرا باشد.

نماینده مردم مهریز و بافق در پایان، گفت‌: همه وزرا باید محور کارشان حل مشکلات اقتصادی کشور باشد، چرا که امروزه مردم با مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی دست به گریبان هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر