بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
احداث شبکه‌‌های برق با کابل فشار قوی نیاز به حفر تونل داشته و از آنجا که عملیات حفاری در کشور بسیار هزینه بر بوده این اقدام در صورتی مقرون به‌صرفه است که تونل عبوری کابل فشار قوی به صورت تونل انرژی (عبور کانال‌های آب، برق، گاز، مخابرات و ...) مورد بهره‌برداری قرارگیرد.
کد خبر : ۱۸۲۸۶۴

به‌گزارش بورس‌نیوز، احداث شبکه‌‌های برق با کابل فشار قوی نیاز به حفر تونل داشته و از آنجا که عملیات حفاری در کشور بسیار هزینه بر بوده این اقدام در صورتی مقرون به‌صرفه است که تونل عبوری کابل فشار قوی به صورت تونل انرژی (عبور کانال‌های آب، برق، گاز، مخابرات و ...) مورد بهره‌برداری قرارگیرد.

شرکت سیم و کابل ابهر با تکیه بر توانمندی داخلی اقدام به بومی­‌سازی تکنولوژی ساخت انواع کابل‌های فشارقوی با روکش کورگیت در رنج‌‌های ولتاژی مختلف کرده است.

صبوری قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت در این خصوص گفت: این شرکت از سال 73 شروع به فعالیت کرده و تاکنون تمامی کابل‌‌های فشارقوی و متوسط از رنج ولتاژی 66 کیلوولت به بالا در کشور تولید می­کند.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای حفاری تونل در کشور و عدم امکان حفر آن در نقاطی از شهرهای پر­جمعیت و متراکم از جمله تهران این شرکت اقدام به تولید انواع کابل‌های فشارقوی با رنج ولتاژی66، 132، 230 و 400 کیلوولت با روکش کورگیت کرده است.

صبوری تصریح کرد: کابل‌‌های مذکور این قابلیت را دارند که با حفر یک کانال ساده و دفن کابل زیرخاک با هزینه بسیار کمتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: کابل‌‌های تولیدی این شرکت از قابلیت اسکن آنلاین به منظور عیب‌یابی برخوردار هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران گفت:

120دستگاه خودروی سنگین کشنده برای جابجایی دکل حفاری

با تکیه بر دانش فنی و تجارب متخصصان ایرانی؛

سرعت حفاری با هوا سه برابر حفاری با سیال است

سرپرست بازاریابی شرکت دانش‌بنیان الکترونیک افزار آزما:

بی نیازی کشور از واردات کنتور

ارسال نظر