بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازار استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از با ثبات‌ترین بازارهای کشور بوده و نقش سپاه فتح در بهبود وضعیت موجود بر هیچ کسی پوشیده نیست.
کد خبر : ۱۸۲۸۹۹

به گزارش بورس‌نیوز، داریوش دیودیده در نشست با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بازار این استان یکی از با ثبات‌ترین بازارهای کشور بوده و نقش سپاه فتح در بهبود وضعیت موجود بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه با وجود کمی‌ها و کاستی‌ها تلاش‌های فراوانی برای کنترل بازار داشته‌ایم، عنوان کرد: برای ادامه یک روند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم همچون گذشته موفق عمل کنیم.

دیودیده با بیان اینکه تلاش‌های سپاه فتح در زمینه انتقال کالاهای خریداری شده مورد نیاز مردم استان و فور کالا در بازار بر هیچ کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: در هر شرایطی به حمایت سپاه پاسداران نیازمندیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون۴۰۳ طرح بزرگ صنعتی از جمله پتروشیمی‌‌های گچساران، دهدشت و بویراحمد در دست اجرا داریم.

دیودیده با اشاره به ادغام دو وزارتخانه صنعت و بازرگانی ادامه داد: صنعت، معدن و تجارت متولی مسائلی متضاد بوده به گونه‌ای که باید طبق قانون از یک واحد تولیدی صنعتی و صنفی حمایت کنیم در حالی که یکی از رسالت‌های این سازمان نظارت است و باید بر روند فعالیت همان واحد تولیدی نیز نظارت داشته باشیم.

وی در ادامه تعداد واحدهای صنعتی و صنفی در رسته‌های توزیعی، تولیدی و خدمات فنی استان را به ترتیب 654 و 26 هزار واحد عنوان کرد و افزود: 70 پروانه معدن صادر کرده‌ایم که مهمترین آنها کارخانه‌های سیمان مارگون و یاسوج است.

همکاری سپاه فتح با صنعت و معدن 10 برابر می‌شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال آماده هرگونه همکاری در حد توان به دستگاه‌های اجرایی هستیم.

سرهنگ حمید خرمدل اظهار کرد: بدون هیچ تصدی‌گری در کنار دولت با هدف کمک به مردم و توسعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همراه و همیار صنعت هستیم به طوری که هر پایگاه مقاومت را برای رونق کسب و کار به یک کارگاه تبدیل می‌کنیم، ادامه داد: هر چه مقدار سپاه فتح در دوره فرماندهان قبل به صنعت کمک کرده در دوره جدید به 10 برابر افزایش می‌دهیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیدگاه ما استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای خدمت به مردم است، ادامه داد: توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای برای سربازان و بسیجیان را در دستور کار داریم.

خرمدل تاکید کرد: زیرساخت‌های لازم در حد توان برای کمک به کاهش بیکاری مهیا می‌کنیم به گونه‌ای که در سال 98 با سرعت بیشتری برای توسعه استان گام برداریم.

وی بیان کرد: به دلیل پاسدار بودنمان نمی‌توانیم بیکار بنشینیم و تا آخر در کنار دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کرده تا رضایت مندی مردم را حاصل شود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
داستان مدبران اقتصاد و پترول؛

سه زیرمجموعه «پترول» روانه میز مزایده شد

در نشست مشترک مدیران بخش خصوصی مطرح شد؛

بررسی مشکلات بخش صنعت کشور

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت:

صدور یکهزار و 96 فقره جواز صنعتی در سمنان

عضو هیات ‌مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور:

ترمیم دستمزد باعث کاهش نرخ بیکاری می‌شود

ارسال نظر