بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز؛

کاهش ریسک سرمایه‌گذاری/ شاخص بازار ریزش زیادی را تجربه نخواهد کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر وضعیت بنیادی بازار مطلوب بوده و ریسک سرمایه‌گذاری در بازار کاهش یافته و درآینده نیز شاخص بازار ریزش زیادی را تجربه نخواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۲۹۲۶

به گزارش بورس نیوز، در چندماه اخیر به دلایل مختلفی از جمله افزایش نرخ ارز و نزدیکی به موعد اعمال تحریم های آمریکا بازار سرمایه کشور نوسانات متعددی را تجربه کرده اما اکنون با وجود گذشت 2 روز از تاریخ اعمال این تحریم ها شاهد رشد شاخص کل بازار هستیم.

در این خصوص محسن رحمتی مدیرعامل کارگزاری تدبیر گران فردا به بورس نیوز گفت: افزایش نرخ ارز در چندماه اخیر تاثیرات مثبتی را برای بازار سرمایه به همراه داشت که هنوز هم اثرات آن در برخی صنایع دیده می شود به همین دلیل در حال حاضر وضعیت کلی و بنیادی بازار مطلوب است.

وی ادامه داد: باوجود اتفاقات مثبت ناشی از افزایش نرخ ارز در بازار اما برخی از سرمایه گذاران به دلیل ریسک زیاد نگران بوده و به طور محتاطانه اقدام می کردند.

رحمتی با تاکید براینکه در حال حاضر وضعیت بنیادی بازار مطلوب است، گفت: ریسک سرمایه گذاری در بازار کاهش یافته و درآینده نیز شاخص بازار ریزش زیادی را تجربه نخواهد کرد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: هنوز هم در برخی صنایع شاهد ریسک بالا برای سرمایه گذاری هستیم اما در مقابل صنایعی قرار دارند که ریسک کمتری دارند و سرمایه گذاری در آن ها جذابیت دارد و درآینده ای نزدیک این صنایع رشد زیادی را تجربه خواهند کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر