بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
مدیرعامل کارگزای تدبیرگران فردا گفت: نهادهای مالی بازار سرمایه کشور ارتباط بین المللی از منظر تبادل مالی با دیگر کشورها ندارند بنابراین تحریم‌های اعمال شده تغییری در عملکرد این کارگزاری ایجاد نکرده است.
کد خبر : ۱۸۲۹۷۸
به گزارش بورس نیوز، چندی پیش وزارت خزانه‌داری آمریکا لیستی منتشر کرد که اسامی افراد حقوقی و حقیقی مشول تحریم در آن قید شده بود و درمیان آن‌ها نام چند شرکت کارگزاری از جمله تدبیرگران فردا نیز به چشم می‌خورد.

در این خصوص محسن رحمتی مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا به بورس نیوز گفت: از سال 92 تحریم آمریکا علیه این شرکت اعمال اما پس از برجام برداشته شد.

وی با بیان اینکه براساس اشتباه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام این شرکت در لیست تحریم قرار گرفته بود، گفت: پس از برجام این مشکل برطرف شد اما اکنون به تبع اعمال دوباره تحریم‌ها اکثر شرکت هایی که نام آن ها قبلا در لیست بود دوباره تحریم شدند.

وی تصریح کرد: این تحریم تاثیری در عملکرد این شرکت برجای نگذاشته است، گفت: نهادهای مالی بازار سرمایه کشور ارتباط بین المللی از منظر تبادل مالی با دیگر کشورها ندارند بنابراین تحریم‌های اعمال شده تغییری در عملکرد این کارگزاری ایجاد نکرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر